امیری: مسئولان به خودشان بیایند تا بیشتر آبروریزی نشود/ در آسیا یک جنگ نابرابری داریم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که وضعیت بد چمن ورزشگاه آزادی باعث آبروریزی در لیگ قهرمانان می‌شود.

به گزارش ایرنا، وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب پس از تساوی این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و همین که توانستیم به بازی برگردیم جای امیدواری دارد. تلنگر خوبی برای تیم ما و پرسپولیس بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

امیری افزود: خسته نباشید به تیم ذوب‌آهن بگویم خیلی بیشتر از ما تلاش کردند و جنگیدند و علی‌رغم اینکه موقعیتی رو دروازه ما نداشتند ولی دوندگی بالایی در زمین داشتند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت استادیوم آزادی، تصریح کرد: اگر کسی ناراحت نمی‌شود باید بگویم انتقادهای ما یک تلنگر است، الان فصل بارندگی نیست که چمن استادیوم مشکل داشته باشد. قبول داریم سکوها باید تعمیر شود اما چمن استادیوم نباید اینقدر بی‌کیفیت باشد. پرسپولیس تیمی است که فوتبال مالکانه و روی زمین بازی می‌کند و در طول هفته با این تاکتیک تمرین می‌کند اما چمن ورزشگاه آزادی بدترین کیفیت سال‌های اخیر را دارد. واقعا جای انتقاد دارد و امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و این وضعیت را درست کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: فوتبال ایران از نظر زیرساخت به جای اینکه روز به روز بهتر شود، واقعا دارد بدتر می‌شود و امیدوارم یک تلنگر جدی باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن لیگ قهرمانان، یادآور شد: مشکلات ما در باشگاه به قوت خود باقی است و پرسپولیس می‌خواهد در آسیا برود آبروداری کند اما شما کیفیت چمن آزادی را با ورزشگاه‌هایی که قرار است بازی کنیم مقایسه کنید واقعا چند درجه پایین‌تر است. امیدوارم یک فکر اساسی بشود و مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

امیری درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان هم گفت: محکوم به تلاش هستیم، واقعا جنگ نابرابری است و حتی همین استقلال تاجیکستان در زیرساخت پیشرفت می‌کند، اما پرسپولیس هستیم و هوادار انتظار دارد هر بازی بهتر شویم و انتظاری جز برد از ما نیست.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه ممکن است این تیم به دلیل مجهز نبودن ورزشگاه‌های ایران به سیستم کمک داور ویدئویی در کشورهای عربی به میدان برود، تصریح کرد: واقعا جای تاسف و ناراحتی دارد.امیدوارم کسانی که مسئول هستند به فکر باشند که بیشتر از این آبروریزی نشود. چمن ورزشگاه شهید کاظمی بهتر است، وقتی تیم میزبان هیچ چیزی به دلیل میزبانی دریافت نمی‌کند انتظار دارید ما چه حرفی بزنیم.تیم میزبان باید بهترین شرایط را مهیا کند و از تبلیغات هم استفاده کند.

وی افزود: چند روز پیش در یک بازی برنامه تلویزیونی از ما انتقاد کردند اما همین مجری دو ماه حقوقش پرداخت نشود، چه واکنشی نشان می‌دهد؟ کارگران و کارمندان باشگاه پرسپولیس دو ماه است حقوق نگرفته‌اند. با این وضعیت چطور می‌شود در تهران زندگی کرد؟

امیری تاکید کرد: متاسفانه هر کسی به خودش اجازه می‌دهد از فوتبال انتقاد کند اما حق پخش تلویزیونی که حق مسلم فوتبال در همه دنیا هست را نمی‌دهند و فقط ما هستیم که از این مسئله بی‌بهره هستیم و به همین خاطر وضعیت فوتبالمان همین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha