۳ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85209582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۷۱۷ داوطلب قزوینی در آزمون وکالت شرکت کردند 

قزوین - ایرنا - رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین از شرکت یک هزار و ۷۱۷ داوطلب قزوینی در آزمون وکالت  همزمان با سراسر کشور خبر داد. 

محمد نویسنده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر اینکه این آزمون با هدف جذب کارآموز وکالت برگزار شده،‌ تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون امروز از ساعت هشت صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیز نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد.

وی اظهار کرد: آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه توسط مدیریت سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حال برگزاری است.

عضو شورای عالی وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه امسال ۱۰۳ هزار نفر در این آزمون حضور پیدا کرده اند،‌ خاطرنشان کرد:‌ آزمون جذب کارآموز وکالت در ۹۳ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می شود و امسال ۲۴ هزار نفر نیز به تعداد شرکت کنندگان اضافه شده است.

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون در بالاترین سطح امنیتی و امکانات رفاهی انجام شده و امیدواریم داوطلبان تجربه ارزشمندی از حضور خود در این دوره از آزمون وکالت داشته باشند.

نویسنده ادامه داد: همچنین براساس هماهنگی های صورت گرفته نتایج اولیه پس از ۴۰ روز کاری از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود و برگزیدگان پس از اعلام نتایج از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه برای بارگذاری مدارک خود و فرآیند جذب اقدام خواهند کرد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین یادآور شد: مطابق تبصره یک ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، داوطلبانی که حداقل ۷۰درصد میانگین نمرات این آزمون را کسب کنند به عنوان پذیرفته شده معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha