۳۱ طرح گرامیداشت هفته دولت در کنارک افتتاح می‌شود

چابهار- ایرنا- فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۱ طرح با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

عبدالغفور حوت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: گرامیداشت هفته دولت ۳۰ دستگاه یخچال با ارزش بیش از سه هزار و ۶۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از قشرهای مختلف مردم و مسوولان به مددجویان کمیته امدادکنارک اهدا شد.

وی بیان کرد: هفته اول شهریور ماه که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به نام هفته بزرگداشت دولت نامگذاری شده، تجلی یاد و خاطره بزرگمردانی است که تفکر و سیره عملی آنان خدمت صادقانه و بی منت در راستای پیشرفت، توسعه و سربلندی کشور عزیزمان بود.

فرماندار کنارک ادامه داد: آموزگاران وارسته‌ای که اسطوره کامل صداقت و تعهد در انجام وظیفه بودند،چنان ‌که مقام معظم رهبری در تبیین شخصیت این ۲ بزرگوار فرمودند:‌"شهیدان رجایی و باهنر، حقاً و انصافاً ۲ چهره انقلابی، مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس‌آموز بود. بی تردید ویژگی های ارزشمند این ۲ شهید والامقام ترسیمی از دولتمران صدیق و وفاردار در خدمت خالصانه به مردم است.

۳۱ طرح گرامیداشت هفته دولت در کنارک افتتاح می‌شود

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت ارزشمندی برای انعکاس و تشریح دستاوردهای نظام است، تصریح کرد: خدمت به مردم، ساده‌زیستی، مردم‌داری و اعتقاد به ولایت از جمله ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است و باید شاخصه های فکری و رفتاری شهیدان رجائی و باهنر را ترویج کنیم و زنده نگه داریم.

حوت گفت: علاوه‌بر اجرای طرح‌های دولت غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، دیدار با علما، معتمدان جوانان و بانوان، حضور در محلات مختلف و دیدار چهره به چهره با مردم و همچنین برپایی میز خدمت و ارائه گزارش عملکرد مدیران شهرستان در نمازهای جمعه از برنامه‌های مهم هفته دولت امسال خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha