۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85209914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت زاهدان: سیاست خارجی دولت سیزدهم هوشمندانه و درخشان است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: دستاوردهای دستگاه دیپلماسی ایران در دولت سیزدهم بیانگر آن است که سیاست خارجی با برنامه، هوشمندانه و در راستای تامین حداکثری منافع و امنیت ملی مردم ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهارکرد: توافق اخیر ایران و آمریکا در تبادل زندانیان و بازگشت هفت میلیارد دلار پول ایران به کشور دستاوردی بزرگ، بی نظیر و مایه عزتمندی ایران اسلامی بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای انعکاس و تشریح دستاوردهای نظام است.

امام جمعه موقت زاهدان بارزترین مصادیق عبادت اجتماعی را خدمت به خلق خداوند عنوان کرد و گفت: ارائه گزارش صادقانه خدمات نظام به مردم موجب می شود دشمنان نتوانند از شرایط سواستفاده کنند و چهره دولت را ناکارآمد و ناموفق نشان دهند.

وی با تبریک روز کارمند اظهار کرد: برخورد خوب کارمندان با ارباب رجوع، گره گشایی در حد توان و تسریع در انجام کارها سبب افزایش هر چه بیشتر رضایت مردم می‌شود.

حجت الاسلام اکبر پور با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین افزود: اربعین حسینی نماد تجلی وحدت در بین تمامی ادیان و مذاهب از جمله شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان هست و این مراسم معنوی نماد وحدت و قدرت جبهه اسلام نیز محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: همه ساله خیل عظیمی از زوار کشور دوست و همسایه پاکستان از طریق پایانه های مرزی ریمدان و میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان شده و در مسیر تشرف به عتبات عالیات مورد استقبال دلدادگان حسینی در این استان قرار می گیرند.

امام جمعه موقت زاهدان با تبریک روز داروسازی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی کمتر از ۲۵ درصد داروهای مورد نیاز کشور در داخل تولید می شد اما به برکت بیشرفت علم هم اکنون بیش از ۹۷ درصد داروهای مورد نیاز در داخل تولید می شود که دستاوردی عظیم بشمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha