۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85210057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه برق رسانی شهرستان ایوان افتتاح و کلنگ زنی شد

ایلام - ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ایلام، تعداد ۱۰ پروژه برق رسانی در شهرستان ایوان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر عامل شرکت برق ایلام روز جمعه در این آیین، گفت: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه می شود.

ولی اله ناصری افزود: از این تعداد ۶ پروژه افتتاح و ۴ طرح نیز کلنگ زنی شده است.

وی از جمله این پروژه ها را اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای ویله با اعتبار نه هزار و ۵٠٠ میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای شیره چغا با اعتبار ۱۲ هزار میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای ماژین علیا با اعتبار ۷ هزار میلیون ریال و اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای کله جوب با اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام بیان کرد: همچنین تامین برق روستای سانیری با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال ، تبدیل ۶کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر ایوان با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال، تامین برق روستای چفته با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق املاک زرنه با اعتبار ۶هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث ۲ دستگاه ترانس داخل شهر ایوان با اعتبار ۸هزار میلیون ریال از دیگر پروژه های شهرستان است.

شهرستان ایوان ۶۰ هزار نفر جمعیت ۳٠ هزار مشترک برق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha