سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن: فینال با ایران بازی می‌کنیم

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم‌ملی والیبال ژاپن گفت: مطمئنم بازی نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را مقابل ایران بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، فیلیپ بلین عصر جمعه پس از برد ۳ بر یک تیم ملی ژاپن مقابل قطر در نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، افزود: عملکرد قطر بیش از انتظاراتم بود و به آن‌ها بابت عملکردشان تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: به تیم قطر تبریک می‌گویم، آنها فوق‌العاده بودند و بازیکنان ژاپن را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در مورد تماشاگران بازی هم‌ اظهار کرد: تماشاگران را دوست دارم آنها بی‌نظیرند، ولی این حجم از صدا لذت بازی را می‌گیرد که امیدوارم برای این موضوع فکری شود.

مقابل ژاپن عالی بودیم

سرمربی تیم ملی والیبال قطر هم گفت: مقابل ژاپن عالی بودیم و با وجود تعویض‌ و بازی‌های خوب باختیم.

کامیلو اندرس سوتو افزود: نمایش خوبی مقابل حریف داشتیم و تعویض‌هایمان هم مثمرثمر بود.

وی اضافه کرد: هواداران در این مسابقه ما را حمایت کردند که از آنان تشکر می‌کنم و می‌خواهم فردا نیز ما را در بازی رده‌بندی مورد تشویق قراردهند.

سرمربی قطر ادامه داد: در مقابل ژاپن تلاش کردیم ستاره‌هایشان را کنترل و بازی را در دست بگیریم ولی در برخی لحظات، مسابقه مطابق انتظارمان پیش نرفت.

سوتو در خصوص بازی فینال احتمالی ایران و ژاپن گفت: نمی‌توان این مسابقه را پیش‌بینی کرد با این حال حضور تماشاگران به عنوان یار هفتم به نفع تیم ملی ایران است ۲ تیم در دیدار فینال تا امتیاز ۲۳ برابر خواهند بود و تیم پیروز از آن پس مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha