تیم ملی تنیس روی میز در شهرستان نوشهر مازندران اردو زد

نوشهر - ایرنا - تیم ملی تنیس روی میز رده سنی بزرگسالان با شرکت دست کم ۱۰ ورزشکار از روز گذشته در شهرستان نوشهر خطه غربی استان مازندران اردو زد.

رییس هیات تنس روی میز مازندران جمعه شب در این باره گفت: این اردو از روز گذشته در مجموعه پتروشیمی شازند با حضور ۱۰ تنیس باز رده سنی بزرگسالان آغاز شده و مدت هشت روز هم ادامه دارد ، مهم ترین اهداف مدنظر این اردو حضور هشت تن از بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی کره جنوبی و هانگژو کشور چین بوده است .

رضا حبیب نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :از مجموع این بازیکنان پنج نفرشان به کره جنوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی و سه نفرشان هم به هانگژو کشور چین اعزام خواهند شد و برای آمادگی بیشتر ملی پوشان تنیس روی میز، ورزشکاران صبح و عصر در این اردو با همدیگر تمرین خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در ماه پیش هم مدت ۱۸ روز در شهرستان بابل تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز اردو زد و طبق فهرست نهایی اعلام شده نوشاد و نیما عالمیان ۲ برادر بابلی، افشین نوروزی و سروش امیرنیا از خوزستان و امیرحسین هدایتی از استان تهران پنج ملی پوش تنیس روی میز از ایران هستند که در این فهرست نهایی اعزام به بازی‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی قرار گرفتند.

رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت: بازی‌های قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۱۹ شهریور ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود و امیدواریم تیم اعزامی ایران نتایج خوبی در این دوره از مسابقات کسب کند.

حبیب نژاد افزود: بابل به عنوان پایتخت تنیس روی میز کشور پدیده‌های جدیدی همانند نوشاد و نیما عالمیان به عرصه ملی تحویل خواهد داد.

وی اظهار کرد : در حال حاضر مازندران به خصوص بابل در رده‌های مختلف سنی در رشته‌ تنیس روی میز ملی‌پوش دارد که این موضوع پشتوانه مطلوبی برای این رشته ورزشی در سطح ملی خواهد بود.

به گفته وی، به خاطر شرایط مطلوب آب و هوایی ، شهرستان های بابل و در ادامه نوشهر برای میزبانی اردوی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز انتخاب شد.

شهرستان نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha