۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85210411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان فراخوان داد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان که آبان امسال به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید فلاح روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان از ۲۲ تا ۲۵ آبان ۱۴۰۲ برگزار می شود.

وی، مهلت ثبت نام گروه‌های نمایشی در این جشنواره را حداکثر تا بیستم مهر ۱۴۰۲ بیان کرد و اظهار داشت: بازبینی و انتخاب آثار یکم تا پنجم آبان ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: جشنواره تئاتر استان سمنان در محورها و موضوع‌های مختلف امید اجتماعی، ارتقاء نهاد خانواده، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موادمخدر، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و شهروندی، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، ازدیاد جمعیت و فرزندآوری، همگرایی ملی، ارزش‌های انسانی و اسلامی، توجه به شعار سال و موضوع آزاد، برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه آثار بخش صحنه ای و خیابانی که به این موضوع‌ها و محورها می‌پردازند در اولویت خواهند بود، افزود: جشنواره تئاتر صحنه ای همزمان با جشنواره تئاتر خیابانی برگزار می‌شود.

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان فراخوان داد

فلاح یادآور شد: به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و حمایت بیشتر از گروه‌های نمایشی، جشنواره به‌طور غیرمتمرکز برگزار می شود و فقط مراسم اختتامیه و اهدای جوایز و نیز معرفی آثار برگزیده در مرکز استان و با حضور شرکت‌کنندگان و مسئولان به صورت متمرکز پیش‌بینی شده است.

ستاد برگزاری جشنواره تئاتر استان سمنان در موسسه هنرهای نمایش این استان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان با تلفن ۳۳۳۶۱۰۳۳ آماده پاسخگویی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha