۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85210532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر میراث فرهنگی از پروژه هتل شادی سنندج بازدید کرد

سنندج- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به استان کردستان از پروژه هتل شادی ۲ سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پروژه هتل شادی ۲ سنندج توسط بخش خصوصی، در مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه ساخته می‌شود.

سرمایه‌گذار این پروژه در حاشیه بازدید وزیر میراث فرهنگی اظهار کرد: این هتل چهار ستاره دارای ۶۴ اتاق و ۲۰۰ تخت و امکاناتی از جمله رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات است و با بهره‌برداری از آن برای ۵۰ نفر به‌ صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

عبدالحمید حمیدی افزود: این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی یادآور شد: در این بازدید وزیر میراث قول مساعد برای تامین اعتبار موردنیاز را داد که در این صورت، تا پایان امسال پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با سومین روز هفته دولت و به‌منظور بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری و بررسی وضعیت مرز باشماق مریوان به استان کردستان سفر کرد.

وزیر میراث فرهنگی از پروژه هتل شادی سنندج بازدید کرد

بازدید از ۲ پروژه هتل شادی ٢ سنندج و مجتمع گردشگری الماس غرب از جمله‌ برنامه‌های این سفر یک روزه است.

سیدعزت‌الله ضرغامی در ادامه سفر خود به این استان، عازم شهرستان مریوان خواهد شد و ضمن حضور در مرز بین‌المللی باشماق در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

حضور در منطقه جهانی هورامان و بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کارگاه‌های صنایع‌دستی از دیگر برنامه‌های وزیر میراث‌فرهنگی به استان کردستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha