رییس جمهور هفت سفر به استان خوزستان داشته است/۱۸۶۰ روستا آبرسانی شدند

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه  آیت الله رییسی هفت سفر به استان خوزستان داشته است گفت:با دستور رییس جمهور پروژه های خوبی در این استان  شروع شده و تاکنون ۱۸۶۰ روستا آبرسانی شده‌اند.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اقدامات دولت سیزدهم در حل مشکلات مردم گفت: اولویت کاری دولت حل مشکلات معیشتی مردم است و از هر ایده ای که بتواند به رفع مشکلات کشور کمک کند استقبال می‌کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی رویکرد دولت در سفرهای استانی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سفرهای استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در استان ها به حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری کمک می کند چون با داشتن داده ها و اطلاعات دقیق میدانی بهتر می توان در حوزه های عمرانی تصمیم گیری کرد.

نماینده مردم اهواز تمرکز زدایی به جای تمرکز گرایی را از سیاست های دولت سیزدهم عنوان کرد و بیان داشت: نگاه ویژه به حل مشکلات شهرستان ها و استان ها از برنامه های دولت سیزدهم است که با نگاه میدانی و رصد مشکلات دنبال می شود و همانند رییس جمهور گذشته در اتاق های دربسته پاستور تصمیم گیری نمی‌کند.

یوسفی اضافه کرد: رییس جمهور در سفرهای استانی از نزدیک مشکلات را رصد می کند و تصمیماتی که در وزارتخانه ها در پایتخت گرفته می‌شود به مسائل و مشکلات دورافتاده‌ترین روستا در کشور توجه دارد که این اقدام خوبی است.

وی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب برای حل مشکلات مردم یادآور شد: رهبر انقلاب تاکید کردند که به ضمیر فعل ها به کار برده شده در جملات توجه شود اگر می گوییم مشکلات اقشار ضعیف حل شود ضمیر این جمله خود مسوولان هستند که باید مشکلات را حل کنند و در این راه احساس ضعف و خستگی نکنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام، آنها دوباره فعال شدند که این اقدام باعث رونق اقتصادی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس فعال کردن پروژه های عمرانی در کشور را از اقدامات مثبت دولت عنوان کرد و گفت: دولت باید با توجه به تصمیم گیری های کلان وارد حل مشکلات و مسائل استانها و شهرستان ها شود و با جدیت به مسیر خود جهت رفع محرومیت اقدام کند.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه آیت الله رییسی حدود هفت سفر رسمی و غیر رسمی به خوزستان داشته است،اظهار داشت: با دستور رییس جمهور پروژه های خوبی در استان خوزستان شروع شد و در پروژه های فاضلاب تسریع شد.

یوسفی ادامه داد: در پروژه ها آب رسانی ۱۸۶۰ روستا از نعمت آب برخوردار شدند و نزیک به ۸۰۰ روستا هم باید آب رسانی شود.

وی افزود: سهم خوزستان در تولید ناخالص ملی ۱۷/۳ درصد است یعنی جزو سه استان اول در تولید ناخالص ملی است و بنابراین باید نرخ بیکاری در این استان کمتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha