استاندار یزد: رویکرد دولت سیزدهم در زمینه تامین بودجه مصوبات استانی، عملگرایانه است + فیلم

یزد- ایرنا- استاندار یزد ضمن تشریح اقدامات دولت برای اجرای مصوبات سفرهای استانی گفت: رویکرد دولت سیزدهم برای تامین بودجه مصوبات این سفرها عملگرایانه است و علاوه بر شخص رییس جمهور، معاون اول و معاون اجرایی دکتر رئیسی نیز در زمینه تامین بودجه مصوبات پیگیری و اهتمام ویژه دارند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز شنبه به مناسبت هفته دولت به همراهی مدیرکل روابط عمومی استانداری ضمن حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهارداشت: دولت سیزدهم نسبت به تحقق برنامه‌های خود صادق الوعده است و عزم جدی دولت بر تحقق قول های داده شده متمرکز است و در صورت عدم امکان تحقق وعده‌ها، دلایل آن برای مردم تشریح می شود.

وی با تشریح برخی مصوبات مهم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان تصریح کرد: در مجموع 35 هزار میلیارد ریال در راستای بروز رسانی زیرساخت‌های قدیمی آموزش و پرورش و تجهیزات هنرستان ها از سوی دولت اختصاص یافته که در این بخش هزینه می شود و برخی مشکلات و محدودهایی استان در این زمینه را برطرف می سازد.

فاطمی همچنین از اختصاص ۲۰ درصد از منابع وصولی از محل معادن به حوزه آموزش و پرورش و برنامه های این بخش خبرداد و گفت: این اقدام، یکی از اتفاقات بزرگ و بی نظیرِ انجام شده در طول ۴۰ سال اخیر است که در دولت سیزدهم رقم خورد.

استاندار یزد از این استان به عنوان پیشتاز توسعه نیروگاه های خورشیدی در کشور یاد کرد و اظهار داشت: هم اکنون توسط نیروگاه های خورشیدی ایجاد شده در استان، یکصد مگاوات انرژی برق تولید و وارد شبکه مصرف می شود و رویکرد دولت سیزدهم در این زمینه حمایت و توسعه این نیروگاه ها با توجه به شرایط مساعد آن در استان است.

وی همچنین با قدردانی از خدمات خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس اقدامات و خدمات دولت گفت: از مجموعه ایرنا در استان یزد به طور خاص تشکر می کنم که به صورت پویا و حرفه ای در حوزه رسانه و اطلاع رسانی فعالیت می کنند.

استاندار یزد همچنین در خصوص وضعیت اجرای طرح‌های انتقال آب به استان، نهضت ملی مسکن و اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء و دو بانده سازی جاده یزد به طبس (طریق الرضا) توضیحات مبسوطی ارائه کرد که در خبر روز یکشنبه ایرنا منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha