شهردار: ۱۷۱ میلیارد ریال طرح عمرانی در روانسر اجرا و یا در دست اقدام است 

کرمانشاه- ایرنا- شهردار روانسر گفت: برای اجرا و تکمیل ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی در شهر روانسر به عنوان دروازه اورامانات ۱۷۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شده و یا در دست اقدام است.

«فرهاد تاب‌زر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه در پنج ماه گذشته برای اجرا و تکمیل ۱۰ طرح عمرانی در شهر روانسر بیش از ۱۳۹ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در این مدت سه طرح آسفالت معابر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال اجرا شده که با این اعتبار ۴۲ هزار متر مربع از معابر اصلی شهر روانسر آسفالت و بهسازی شده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی شهرداری روانسر که پس از سال‌های متمادی در ناحیه کارگاهی این شهرستان انجام گرفت آغاز عملیات اجرای شبکه فاضلاب با اعتبار ۱۰ میلیارد است که بخشی از کار انجام شده و با جذب اعتبارات، ادامه عملیات عمرانی از سرگرفته می‌شود.

شهردار روانسر اضافه کرد: برای تکمیل و بهسازی جاده کنارگذر شهر روانسر امسال حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن تخصیص پیدا کرده و این اعتبار برای زیرسازی و آماده‌سازی بخشی از این مسیر هزینه شد.

وی اظهار داشت: برای بتن ریزی تعدادی از کوچه‌های محله‌های زمین شهری و گل سفید، تکمیل بوستان خرمشهر در محله زمین شهری، تکمیل بلوار حاج قاسم سلیمانی و انجام کارهای عمرانی در نقاط مختلف شهر بیش از ۱۴ میلیارد هزینه شده است.

تاب زر، با بیان اینکه هم‌اکنون چهار پروژه عمرانی نیز با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال در حال اجراست، افزود: این طرح‌ها شامل ایجاد ۲ بوستان در محله‌های ویس‌القرن و زمین شهری، تکمیل بوستان شهید چمران در ورودی شهر و هدایت و دفع آب‌های سطحی در بلوار معلم و ورودی اصلی گل سفید از جمله طرح‌های در دست اجرای شهرداری است.
وی یادآور شد: توسعه فضای سبز در محله‌های مختلف شهر در سال‌های قبل مغفول مانده بود که این مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفته و بوستان خرمشهر در خرداد ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و احداث ۲ بوستان دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در محله‌های ویس‌القرن و زمین شهری در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، شهر روانسر با ۲۵ هزار نفر جمعیت به شهر سراب‌های خروشان و دروازه منطقه اورامانات مشهور است و هرساله و بویژه در تعطیلات پذیرای شمار چشمگیری از مهمانان است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha