۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85212077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ موکب پیروان شهدا در استان ایلام برپا شد

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85212077
۱۶ موکب پیروان شهدا در استان ایلام برپا شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تعداد ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح نقاط مختلف این استان به صورت خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال اسدی روز یکشنبه در دیدار با امید چوپان کاره دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه تدابیر ویژه ای توسط بنیاد شهید استان در شهر مهران اندیشیده شده است، اظهار کرد: پنج زائرسرا در شهرستان مهران جهت اسکان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تشکیل شده است، گفت: به استان های مرزی توصیه شده است خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت خاص انجام گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه مرز مهران پر ترددترین مرز کشور در این ایام است، افزود: از تمامی بنیادهای کشور تقاضا داریم بسته های فرهنگی خود را برای توزیع در بین زائران اباعبدالله ( ع ) به استان ایلام ارسال کنند.

چوپان کاره در این سفر از موکب های ایوان غرب، چوار و مهران بازدید نمود و خدمات ارائه شده در این موکب ها را مطلوب ارزیابی کرد.

۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha