۹۵۷ میلیارد ریال پروژه در قشلاق‌دشت جعفرآباد مغان بهره‌برداری شد

اردبیل - ایرنا - ۹۵۷ میلیارد ریال پروژه در گرامیداشت هفته دولت روز یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی در بخش قشلاق دشت جعفرآباد مغان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، احداث مدارس ، طرح هادی روستایی ، طرح‌های دهیاری ، گازرسانی به ۲۲ روستا ، افتتاح سایت‌های ارتباطی با ۱۲۵ میلبارد ریال اعتبار در ۹ روستا ، طرح هادی و مسکن مددجویی در روستاها توسط بنیاد مسکن و نیز آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی از جمله پروژه‌های افتتاحی در این بخش است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در این مراسم گفت: برای راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی روستاهای بخش قشلاق دشت با یک‌هزار و ۱۶ نفر جمعیت زیرپوشش ۱۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهریار سرداری افزود: در این طرح‌ها سایت‌های ارتباطی ایرانسل و همراه اول با تکنولوژی فورجی راه‌اندازی شد.

۹۵۷ میلیارد ریال پروژه در قشلاق‌دشت جعفرآباد مغان بهره‌برداری شد

وی با بیان اینکه افزایش قیمت تجهیزات مخابراتی در کشور از جمله موانع پیش روی ایجاد و راه‌اندازی سامانه‌های ارتباطی تلفن همراه و اینترنت در مناطق مختلف روستایی استان اردبیل است، اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه فیبر نوری خانگی برای ارتقای سطح اینترنت خانگی در استان آغاز شده و این طرح تا پایان دولت سیزدهم به پایان خواهد رسید.

امروز همچنین چند واحد مسکن روستایی و راه روستایی از جمله پروژه آسفالت‌ریزی راه روستای آلیشلان قشلاقی - شاه تپه سی و راه روستای پارا قشلاق به اجاق قشلاقی افتتاح و همچنین از ۴۵۰ میلیارد ریال پروژه‌ بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار پرده‌برداری شد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha