۶ طرح آموزشی و عمرانی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد

ساری - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پنج طرح عمرانی و آموزشی افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح رفاهی در شهرستان بابل آغاز شد.

فرماندار بابل در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: افتتاح ساختمان دهیاری روستای شیردار کلا با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یکصد متر مربع، بهره برداری از مدرسه در "ممرزکن" با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۴ متر مربع و افتتاح آسفالت طرح هادی روستای مسی دره با اعتبار شش میلیارد ریال به طول ۵۰۰ متر از جمله طرح هایی می باشد که در این روز به بهره برداری رسید.

قاسم عزیززاده گرجی همچنین افتتاح طرح هادی روستای کبریا کلا به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، اجرای گام دوم و سوم طرح هادی روستای گونه کلا با اعتبار هفت میلیارد ریال از جمله پنج طرح دیگری بود که در بخش بابلکنار افتتاح شده است.

۶ طرح آموزشی و عمرانی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد

وی بیان کرد: همچنین کلنگ احداث پارک بانوان رییس کلا با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در شهرستان بابل برزمین زده شد.

زیرساخت بخش بابلکنار ارتقاء می یابد

فرماندار بابل بیان داشت: بخش بابلکنار که در جنوب شهر بابل واقع شده است با جاذبه های طبیعی و جنگل های سربه فلک کشیده از مناطق گردشگر پذیر شهرستان بابل می باشد که ضرورت دارد زیرساخت های این بخش ارتقاء یابد.

وی اضافه کرد که فعالیت طرح های مختلف بوم گردی که در روستاههای بخش بابلکنار فعال می باشد از یک سو و دستیابی مسیر جاده بابلکنار، شیرگاه به فیروزکوه که یک جاده بین المللی می باشد زمینه حضور مسافران زیادی را در این بخش فراهم کرده است.

۶ طرح آموزشی و عمرانی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد

این مقام عالی دولت در شهرستان بابل اظهار داشت: دولت سیزدهم برای ارتقاء زیرساخت های این روستاهها به خصوص طرح های آب شرب سالم برنامه های مختلفی در این بخش در دست اقدام دارد.

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی دولت در بابلکنار

فرماندار بابل بیان داشت : دولت برای آبرسانی به ۳۰ روستای بخش بابلکنار ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد که این طرح پنج ماهه به پایان می‌رسد.

عزیززاده گرجی بیان کرد: مسیر آبرسانی به این روستاها ۱۷ کیلومتر لوله گذاری می‌شود که جمعیت ۱۷ هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

فرماندار بابل گفت: در سفر استاندار مازندران به بابل یکی از مطالبات مردم منطقه و مصوبات سفر طرح آبرسانی ریگ چشمه یا همان ۳۰ روستای بابلکنار بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

نماینده عالی دولت در بابل افزود: روستاهای درونکلای غربی و شرقی، هلیدشت تا ریگ چشمه از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش بابلکنار در حوزه تولید و گردشگری نقش ممتازی در شهرستان دارد، بنابرین تامین آب آشامیدنی در این روستاها یکی از ضروریات اساسی بوده که محقق شد.

۶ طرح آموزشی و عمرانی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش ایرنا، شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل ۶ بخش و هفت شهر دارد که از این تعداد حدود ۳۰ هزار نفر در بخش بابلکنار ساکن هستند. بخش بابلکنار در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل در مسیر جاده شیرگاه به فیروزکوه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha