استاندار کرمان: هم افزایی قوا به پیشبرد اهداف استان کمک کرده است

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: هم افزایی قوای قضاییه و مجریه به پیشبرد اهداف کشور و استان کمک کرده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمد مهدی فداکار روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: برای موفقیت‌های استان کرمان طی ۲ سال گذشته از کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از تعطیلی واحدها، کمک دستگاه قضایی را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تصمیم‌های اجماعی کمک می‌کند تا استان به درستی پیش رود، ضمن اینکه مردم سه قوه را جدا از هم نمی‌دانند.

استاندار کرمان بیان کرد: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر با وجود عمر کوتاه خدمتی، اخلاص در گفتار و رفتار بود و بخش عمده هم افزایی که امروز در کشور شکل گرفته مرتبط به اخلاص مدیران ارشد است.

اعتقاد قلبی به گفتمان انقلاب اسلامی در مدیران ارشد کشور حاکم است

رییس کل دادگستری استان کرمان هم در این دیدار شهیدان رجایی و باهنر را از شهدای بزرگ‌ تاریخ انقلاب اسلامی به جهت ابعاد شخصیتی و خدمت به نظام و مردم دانست. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ادامه داد: شهید باهنر از افتخارات استان کرمان و مبارزان درجه اول انقلاب است که مورد اطمینان امام خمینی (ره) قرار داشت.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، الگوی موفقی از خدمت‌رسانی را در جمهوری اسلامی ارائه کردند، افزود: در دوران انقلاب اسلامی از شهیدان باهنر و رجایی به عنوان چهره شاخص می‌توان نام برد که با خلوص نیت با خدا معامله کردند و نامشان جاودانه شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تاکید بر الگوبرداری از رفتار و شخصیت همه شهدا به ویژه سپهبد شهید سلیمانی بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بر کشور حاکم است و سه قوه به این مسئله به خوبی اعتقاد دارند و کار می‌کنند، پس هیچ بهانه‌ای برای تعلل و کم کاری نیست.
وی یادآور شد: اعتقاد قلبی به گفتمان انقلاب اسلامی در مدیران ارشد کشور حاکم است و تفکر مدیریت استان نیز خدمت به مردم است و امیدواریم این فرصت خدمت را به بهترین دوران برای خدمت به مردم استان تبدیل کنیم.

تلاش های ارتش در ذهن مردم ماندنی است

استاندار کرمان: هم افزایی قوا به پیشبرد اهداف استان کمک کرده است

استاندار کرمان همچنین در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: در حوزه کشوری ارتش در برابر تهاجمات دشمن، همواره با تواضع و هوش سیاسی بالا، برخورد کرده و در ذهن مردم ایران تمام رفتارها و تلاش‌ها ماندنی است.

محمد مهدی فداکار در این دیدار از کمک‌های ارتش در حوادث طبیعی و اجرای بهتر اهداف و برنامه‌های استان تقدیر کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تبریک هفته دولت گفت: ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حوزه‌های دفاعی و امنیتی به خصوص حفظ حدود جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها در خدمت اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و به عینه این امر خطیر را ثابت کرده است.
سرتیپ امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش در همه موارد در کنار دولتمردان بوده، افزود: امروز نیز قرارگاه جنوب شرق علیرغم تنوع مسئولیت‌ها در سه استان کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان، مسئولیت مباحث دفاعی و امنیتی را دارد.

وی تاکید کرد: سخت‌ترین ماموریت دفاعی ما در حوزه حفاظت از سواحل مکران است و حدود ۵۰۰ کیلومتر نوار ساحلی، یگان‌های دریایی و هوایی ارتش مستقر هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه ارتش باید در دولت مردمی کنار مردم باشد، اضافه کرد: ارتش جدا از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی اولویت اول را خدمت به مردم می‌داند و پا در رکاب ولایت همواره در خدمت اهداف دولت مردمی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha