۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85212740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه: تمامی امکانات برای پاک‌سازی لکه‌های نفتی بسیج شد

گناوه - ایرنا - رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای عملیات پاک‌سازی ساحل گناوه از آلودگی‌های نفتی بسیج شده است.

کیامرث جوکار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای عملیات پاکسازی نقاط آلوده در دریا و حاشیه ساحل و خشکی تاکنون ۲ شناور از اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر به همراه ۲۰ نفر از نیروهای این اداره، نیروهای کمکی منطقه ویژه اقتصادی پارس و عسلویه و نفت فلات قاره با تجهیزات در منطقه مستقر شدند.

وی افزود: در روند مراحل قانونی عملیات پاکسازی، هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انجام گرفته و همه متولیان امر دست به دست هم دادند تا تمامی نقاط آلوده در دریا و خشکی پاکسازی شود.

رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه تصریح کرد: جریان نفت در لوله مسیر خط انتقال که دچار نشتی شده بود، بسته شده و قرار است غواصان نفت فلات قاره عملیات تخصصی مهار آن را انجام دهند.

وی بیان کرد: بمحض اطلاع از آلودگی نفتی، با هماهنگی لازم تیم مقابله با آلودگی از اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر به منطقه اعزام شدند و پس از استقرار بازدید میدانی، علت آن مشخص شد که نشت نفت از خط انتقال بندر گناوه - جزیره خارگ است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با ۱۱۰ کیلومتر نوار ساحلی در کنار تاسیسات مهم نفتی و در مسیر خطوط اصلی لوله انتقال نفت به جزیره خارگ واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha