ترافیک در ورودی های شهر همدان پرحجم است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ترافیک در ورودی های مرکز استان شامل بلوار شهید سردار همدانی(فرودگاه)، آیت الله نجفی و ارتش که مسیر تردد زائران اربعین به سمت مرزهای غربی به شمار می رود پرحجم است.

سرهنگ ابراهیم فارسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی میزان تردد خودروها از معابر درون شهری همدان برای عزیمت به مرز رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: بیشترین حجم ترافیک وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه دارد بنابراین برای روان سازی ترافیک تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای پر ترافیک مستقر هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه تاکنون سانحه منجر به فوت و جرح زائران اربعین نداشته ایم،ادامه داد: ۷۰ درصد سوانح درون شهری همدان به علت بی توجهی رانندگان به جلو ناشی از مکالمه با تلفن همراه، خستگی و خواب آلودگی راننده و تردد با سرعت غیرمطمئنه است.

سرهنگ فارسی گفت: سه ایستگاه صلواتی(موکب) برای پذیرایی از زائران اربعین در نقاط پر ترافیک همدان راه اندازی شده که ایتگاه واقع در ورودی شهرک فرهنگیان منجر به بروز گره های ترافیک شده بود.

وی افزود: چهار هزار متر مربع پارکینگ در مقابل این ایستگاه صلواتی برای پارک وسایل نقلیه زائران پیش بینی شده است با این وجود برای ورود و خروج وسایل نقلیه زائران به این پارکینگ مشکلاتی وجود داشت که با حضور و همراهی پلیس، مشکل ترافیک این محل رفع شد.

ترافیک در ورودی های شهر همدان پرحجم است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان همچنین اظهار کرد: دیگر مسیرهای درون شهری همدان که زائران در آن تردد ندارند نیز عصر هنگام پر ترافیک است که علت آن نبود پارکینگ به میزان مورد نیاز، پارک دوبل خودروها، کم عرض بودن معابر و پارک وسایط نقلیه در محل های ممنوعه و تقاطع ها است.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: همه روزه ترافیک ظهر و عصر گاهی را در میدان آرامگاه بوعلی سینا، خیابان های مرکزی شهر و بلوار ارم شاهد هستیم اما در صبح تا نزدیک ظهر ترافیک در معابر درون شهری روان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha