هایجک شبانه سیرجانی‌ها؛ گزینه نکونام به گل‌گهر می‌رود

تهران- ایرنا- با تایید جواد نکونام روبرت تورس هافبک اسپانیایی و سابق اوساسونا به تیم دیگری جز استقلال تهران خواهد پیوستو.

به گزارش ایرنا، روبرتو تورس ستاره تیم اوساسونا و کاپیتان با سابقه این تیم اسپانیایی فصل گذشته سرانجام تصمیم گرفت که بعد از یک دهه حضور در این تیم اسپانیایی از جمع سرخ‌ها جدا شود و حضور در تیم جدیدی را تجربه کند. تورس هنگام خداحافظی از اوساسونا شاید فکر نمی‌کرد قرار است در قاره‌ای به جز قاره سبر فوتبال خود را ادامه دهد اما این بازیکن بعد از خداحافظی از تیم محبوب خود با پیشنهاد فولاد خوزستان و جواد نکونام مواجه شد.

تورس که تجربه بازی با نکونام سرمربی فولادی‌ها را در اوساسونا داشت با صحبت‌های که این مربی و هم بازی سابق با او داشت مجاب شد تا به ایران و اهواز بیاید و برای قرمزپوشان خوزستانی به میدان برود. این بازیکن در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی در ترکیب فولاد داشت تا جایی که در بازی با پرسپولیس با ضربه‌ای تماشایی موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا موجبات شکست قهرمان لیگ بیست و دوم را رقم بزند.

بعد از جدایی نکونام از فولاد و حضور علیرضا منصوریان در این تیم زمزمه‌های مبنی بر جدایی این ستاره اسپانیایی به گوش می‌رسید اما این هافبک کهنه‌کار اسپانیایی مهره ثابت منصوریان بود و موفق شد تا پایان فصل ۲ گل بزند و ۲ پاس گل به ثبت برساند تا یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد در لیگ بیست و دوم باشد.

با حضور جواد نکونام بر روی نیمکت استقلال و بعد از جدایی تورس در پایان فصل از فولاد خوزستان خبرهای مبنی بر حضور کاپیتان سابق اوساسونا در استقلال به گوش می‌رسید و حتی در مقاطعی خبرهای مبنی بر پیوستن این بازیکن به جمع آبی‌پوشان پایتخت منتشر شد اما نه در زمان حجت کریمی و نه علی خطیر این انتقال به هیچ وجه رخ نداد تا جایی که سرانجام جواد نکونام در نشست خبری خود اعلام کرد علی رغم میل باطنی و درخواست این مربی برای جذب این هافبک وی به تیم دیگر ایرانی پیوسته است.

این هافبک اسپانیایی که از استقلالی‌ها خواهان ۸۰۰ هزار دلار شده بود حاضر شد تا ۲۰۰ هزار دلار کمتر از مبلغ درخواستی خود با استقلال قرارداد ببندد اما مدیران استقلال خواستار کاهش مبلغ درخواستی این بازیکن شده بودند که همین موضوع با مخالفت هافبک ۳۴ ساله سابق فولاد و اوساسونا همراه بود تا این بازیکن مسیری غیر از حضور در استقلال را در پیش بگیرد. پیگیری ها نشان می‌دهد مدیران گل‌گهر سیرجان کاملا چراغ خاموش مذاکرات خود را با این هافبک اسپانیایی انجام داده اند و به زودی از تورس رونمایی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha