وزیر کشور یک طرح عمرانی را در انار افتتاح کرد

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85213449
وزیر کشور یک طرح عمرانی را در انار افتتاح کرد

کرمان- ایرنا- پل تقاطع غیرهمسطح در شهرستان انار که از محورهای ترانزیتی حادثه‌ساز به شمار می‌رفت بعدازظهر دوشنبه همزمان با هفته دولت و با حضور "احمد وحیدی" وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش ایرنا اعتبار ساخت این پل ۹۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

وزیر کشور که پیش از ظهر امروز به منظور افتتاح چند طرح عمرانی با استقبال رسمی مسئولان وارد استان کرمان شد، اکنون در شهرستان انار پل تقاطع غیرهمسطح را افتتاح کرد.

بازدید از پروژه مجتمع مس سرچشمه در رفسنجان و افتتاح بیمارستان ۴۲ تختخوابی ولی عصر (عج) در شهرستان انار از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به استان کرمان بود.

فرماندار انار درباره جزییات پروژه پل تقاطع غیرهمسطح این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعتبار این پل را ۹۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این تقاطع محوری حادثه‌خیز و قدیمی بود.

محمد صالحی خاطرنشان کرد: این پل در جاده مواصلاتی انار _شهربابک_بندرعباس و رفسنجان و کرمان قرار گرفته است و یک تقاطع ترانزیتی و استراتژیک بسیار مهم در این شریان ارتباطی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با افتتاح تقاطع ، تردد ایمن را در جاده تهران - کرمان و تهران - بندر عباس در عبور از شهرستان انار شاهد خواهیم بود.

فرماندار انار با اشاره به اینکه این تقاطع از سه ماه گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته اما امروز با حضور وزیر کشور به صورت رسمی افتتاح شد، گفت: ساخت این تقاطع از سال ۹۰ آغاز شده اما عمده تغییرات آن بعد از دولت سیزدهم بوده است.

وی تاکید کرد: در سفر اخیر رییس جمهور ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این تقاطع اختصاص یافت.

صالحی بیان کرد: دلیل تاخیر افتتاح این پل این بود که طراحی آن در اواسط اجرای پروژه تغییر کرد یعنی در ابتدا پل به شکلی بود که ورودی شهر انار در آن دیده نشده بود که با پیگیری های انجام گرفته زیرگذری ایجاد شد.

شهرستان انار در فاصله ۲۱۶ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha