۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 85213681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: افتتاح طرح‌های اقتصادی بیانگر شکست نقشه‌های دشمن است

کرمان - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن درصدد به بیراهه کشاندن کشور است گفت: افتتاح ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح فقط در استان کرمان طی هفته دولت، بیانگر شکست دسیسه‌ها و نقش برآب شدن نقشه‌های آنها است.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی عصر دوشنبه در آیین افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن سادات سیریز افزود: صمیمانه از همه افرادی که چنین مجموعه هایی را در کشور ایجاد و برای اشتغال جوانان، سربلندی و توسعه کشور تلاش می کنند، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید سالانه کارخانه کنسانتره سادات سیریز یک میلیون تن است که برای حل مشکل گاز کارخانه و افزایش تولید با وزیر نفت مذاکره خواهیم کرد تا تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

وزیر کشور تاکید کرد: فرماندار زرند درخواست هایی مطرح کرد که حتما مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی و برای رفع آنها تلاش خود را خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: هفته دولت فرصت خویی است تا اقدامات انجام شده را در معرض دید مردم بگذاریم و دستاوردها و خدمات نظام و دولت را به مردم اطلاع رسانی کنیم و البته انتقادها را نیز بشنویم.

وحیدی افزود: دولت با همه توان پشتوانه کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

فرماندار زرند بیان کرد: کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن سیریز زرند مجموعه دانش بنیان است که ساختار آن توسط بچه های ایرانی طراحی و اجرا شده است.

سیدرضا حسینی نژاد افزود: در بحث گاز برای مجتمع کنسانتره سنگ‌آهن مشکل داریم که امیدواریم با کمک های وزیر کشور حل شود.

وی اظهار داشت: در بحث آبرسانی و جاده های روستایی برای رضایتمندی مردم تلاش کردیم، اما جاده های بین معادن و کارخانجات دوبانده نیست و تلفات جاده ای می گیرد، تقاضا داریم از ۱۵ درصد حقوق معادن برای زیرساخت های شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار زرند با توجه به‌ ترددخودروهای قاچاق مواد مخدر و سوخت در جاده زرند به سمت بافق یزد، تور بازرسی در این منطقه ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha