۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85214103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ میلیارد ریال برای طرح های اشتغالزایی شهرستان شوشتر اختصاص یافت

اهواز- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان گفت: با همکاری نهادهای حمایتی همچون بنیاد برکت، ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های اشتغالزایی در این شهرستان تخصیص یافت که همزمان با ایام هفته دولت بهره برداری می‌شوند.

سید محسن سید موسوی امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۱۲۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در این شهرستان بیان کرد: بعد از سفر دوم رییس جمهور به خوزستان، طرح‌ها و مصوبات قابل توجهی برای شوشتر در نظر گرفته شد که عمده آن‌ها در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد.

وی افزود: این مصوبات شامل طرح‌هایی در حوزه راه‌ها، زیرسازی و آسفالت معابر و بهسازی روستاها، احداث برج‌های نوری، تامین ماشین آلات خدماتی، طرح‌های جدید بهره برداری از منابع آب، احداث بازارچه‌، احداث واحدهای مسکونی مددجویی، ساخت چمن مصنوعی، استخر و پروژه‌های دیگر که در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح می‌شوند.


سید موسوی بیان کرد: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که در بخش‌های شعیبیه، مرکزی، میان آب و همچنین شهرهای شهرستان برنامه ریزی و اجرا می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر یکی از راه‌های افزایش نرخ اشتغال حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران دانست و افزود: اعتبار اشتغال پرداختی بیشتر در طرح‌های دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع دستی و مشاغل فنی پرداخت شده که این طرح‌ها نیز در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح می‌شوند.

سید موسوی با بیان اینکه"دولت مردم"شعار امسال هفته دولت است بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از نقاط مختلف شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات مردم از جمله برنامه‌های این هفته است.

به گزارش ایرنا، شهرستان شوشتر با بیش از ۱۹۲ هزار نفر جمعیت، سه بخش و ۶ دهستان دارد و در یکصد کیلومتری از اهواز مرکز خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha