امام جمعه همدان: قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دشمن را به وحشت انداخته است

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، دشمن را به وحشت انداخته است و دشمن می‌داند در این عرصه نمی‌تواند کاری انجام دهد و لذا به دنبال جنگ ترکیبی و فرهنگی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه همدان، آیت الله "حبیب الله شعبانی موثقی" روز سه شنبه در مراسم‌ سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه هوایی شهید نوژه با اشاره به اینکه دیگر گزینه‌ای به اسم حمله نظامی وجود ندارد افزود: امروز به دلیل قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دشمن جرات حمله به کشور را ندارد.

وی ادامه داد: امروز توان تولید قدرت در کشور به برکت انقلاب اسلامی و نخبگان و جوانان رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در سال‌های پس از انقلاب دستاوردهای بسیاری داشتیم اما گاهی از موارد با مشکلاتی روبرو بودیم افزود: با بررسی علل این مشکلات به این اصل می‌رسیم که بعضی از عملکردها منطبق بر آرمان‌های انقلاب اسلامی نبوده و با آن فاصله داشته است.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه برخی از مواقع افرادی بر سر کار آمدند که اعتقادی به آرمان‌های انقلاب، عزت و استقلال کشور نداشتند و یا تحلیل‌های آنها غلط بوده گفت: اینکه با برخی از مشکلات به‌خصوص در عرصه اقتصادی روبرو شده‌ایم و عقب ماندگی‌هایی را شاهدیم به علت همین تحلیل‌های غلط است.

وی با تاکید بر اینکه با همه نواقص موجود، شاهد دستاوردهای بزرگی در کشور بوده و هستیم ادامه داد: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال کشور و توانایی تولید قدرت است.

امام جمعه همدان گفت: انقلاب اسلامی با یک گفتمان قوی وارد عرصه شد و به ارایه مدل حاکمیتی پرداخت که قابل گفت‌وگو است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان، تصریح کرد: به علت همین گفتمان قوی انقلاب اسلامی است که جبهه مقاومت، امروز با قدرت شکل گرفته و برای انسان‌هایی که فطرت سالم دارند جذبه دارد.

وی افزود: فرقی نمی‌کند فرد در کجا باشد چرا که گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی قابل فهم برای فطرت‌های سالم است.

مردم قدردان زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح هستند

امام جمعه همدان گفت: مردم قدردان زحمات شبانه روزی شما هستند و ممکن است بعضی از موارد گلایه‌مندی‌هایی وجود داشته باشد اما زمانی که حرف امنیت به میدان می‌آید همه قدردان زحمات نیروهای مسلح هستند.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: باید قدردانی کرد از مردم فهمیده و بصیر که با دشمنان و جریان برانداز همراهی نکردند و نقشه اصلی و ماهیت اصلی آنها را به خوبی تشخیص دادند.

وی ایجاد جنگ داخلی را یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن در تمامی این سال‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این شما جوانان بودید که توانستید در مواقع مختلف از کشور مراقبت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه ملت ایران مسیر درست را انتخاب کرده و در حال پیش رفتن در این مسیر هستند افزود: در مسیر مشکلات بسیاری وجود دارد اما راه حل مشکلات، تلاش برای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و تحقق عدالت در جامعه و انقلابی ماندن است.

آیت الله شعبانی موثقی، با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی و در عرصه خدمت رسانی، بالا و پایین وجود ندارد گفت: ممکن است عناوین و اصطلاحات متفاوت باشد، اما همه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال تلاش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نیروهای مسلح در اوج تحریم‌ها دستاوردهای بسیاری را کسب کردند و با وجود تمام سختی‌ها این جوانان کشور بودند که آسمان را به تسخیر خود در آوردند.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: با وجود این روحیه جوانان کشور بود که شاهد رونمایی و ساخت هایپرسونیک‌ها بودیم و اگر در عرصه اقتصاد و خودرو هم انقلابی‌تر عمل می‌کردیم امروز شاهد برخی مشکلات نبودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha