همدانی: ادامه اختلافات بین نکونام و مدیریت، ضربه بزرگی به استقلال است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الان مهم‌ترین موضوع باشگاه اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی تیم است. باعث می‌شود برای تیم حواشی‌های زیادی درست شود و امیدوارم اختلافات هر چه زودتر تمام شود.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره پیروزی استقلال در هفته چهارم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان، اظهار داشت: به هر حال ۳ امتیاز مهمی را در خانه گرفتیم. انتظار داشتم بازیکنان مثل بازی قبل با سپاهان بازی کنند؛ اما متاسفانه چند بازی‌ که در آزادی انجام دادیم جای هواداران خالی بود و همین مسئله تاثیر منفی خود را روی تیم گذاشته است. استقلال خوزستان که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده انگیزه‌های زیادی دارد که برابر تیم‌های بزرگ خوب بازی کند و بهترین نتیجه را بگیرد. متاسفانه استقلال در این فصل‌ نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی نداشت و در جذب بازیکن نسبت به رقبای سنتی ضعیف عمل کرد. الان می‌بینیم که سپاهان و پرسپولیس اسکلت تیم خود را حفظ کردند و فقط چند بازیکن گرفتند که تیمشان قوی باشد؛ اما استقلال در هر پست نیاز به بازیکن دارد.

وی در مورد شرایط استقلال نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: استقلال نسبت به فصل گذشته ضعیف شده است چون بازیکن‌های خیلی مهمی را از دست داده است. فصل قبل استقلال محبی و قایدی را داشت که گل‌های مهمی را می‌زدند. به هر حال الان تیم با کمبود بازیکن روبه‌رو است. امیدوارم مدیران تیم بتوانند در نیم فصل دوم بازیکنان مدنظر نکونام را بگیرند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه اختلاف بین خطیر و نکونام چقدر به استقلال ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: الان مهم‌ترین مشکل باشگاه اختلاف بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم است. این مسئله باعث می‌شود بازیکنان تیم در مسایقات تمرکزشان را از دست بدهند و اگر این اختلافات تمام نشود می‌تواند مشکلات زیادی را برای تیم درست کند و این باعث می‌شود دودش به چشمان هوداران برود.

همدانی در مورد عملکرد بازیکنان جدید استقلال در هفته چهارم گفت: مهرداد محمدی بازیکن خوب و توانمندی است و ۱۰۰ درصد با تایید کادرفنی تیم جذب شده و قطعا بازیکنی که به تیم جدیدی می‌آید احتیاج به زمان دارد تا بتواند خود را با تیم هماهنگ کند. خوشبختانه در بازی قبل دیدیم که با ضربه سر محمدی دروازه استقلال خوزستان باز شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتواند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha