۲ باب مخزن هزار مترمکعبی در هفتکل وارد مدار بهره برداری شد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به آغاز طرح فاضلاب شهرستان هفتکل گفت : در ششمین روز از هفته دولت ۲ باب مخزن ذخیره پیش ساخته بهره برداری شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا، محمدرضا کرمی نژاد در آئین افتتاح طرح های هفته دولت در هفتکل با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است، اظهار کرد: در راستای تکمیل طرح آبرسانی شهر هفتکل و بمنظور آبرسانی مستمر و پایدار به شهروندان ، مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر هفتکل به روش پیش ساخته و مطابق با آخرین استانداردهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، طراحی و به بهره برداری رسیده است.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب شهر هفتکل متناسب با نرخ رشد جمعیت و پوشش دادن نیاز آبی شهر در زمان نوسانات ساعتی مصرف آب شبکه توزیع عنوان کرد و گفت: با وارد مدار شدن این ۲ مخزن، آب شرب مورد نیاز شهر هفتکل برای پاسخگویی به افزایش جمعیتی تا هفت هزار نفر تامین خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهرستان هفتگل

کرمی نژاد در آیین آغاز طرح فاضلاب شهرستان هفتکل گفت: پیش بینی می شود این طرح در مدت ۱۰ ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، ادامه داد: عملیات اجرایی بخشی از فاضلاب شهر هفتکل با اجرای شبکه قابل اجرا در ابعاد ۳۱۵ میلی متر، ۴۰۰ میلی متر و ۵۰۰ میلی متر اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه جدید فاضلاب در شهر هفتکل احداث می شود.

دوم تا ۶ شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha