۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85215834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: دولت در راستای خدمت به مردم موفق عمل کرده است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت برای خدمتگزاری به مردم تلاش می کند و در این راستا موفقیت های خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در محل مسجد مهدیه برگزار شد، افزود: دولت باید بتواند در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی از ظرفیت و همکاری مردم استفاده کند چراکه بدون همراهی مردم و بخش خصوصی نمی تواند موفق شود.

امام جمعه همدان گفت: سازمان بهزیستی با استفاده از گروههای جهادی برخی مشکلاتی که حل آنها زمان زیادی می برد را طی چند ماه حل کرده است که این می تواند الگویی مناسب باشد.

وی تاکید کرد: مشکل آب شرب همدان تا حد زیادی حل شده است و در این زمینه باید از استاندار همدان و همکارانش در این رابطه قدردانی کرد.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: اگر دولت مردم را وارد مسکن نکند نمی تواند مشکل مسکن را به تنهایی حل کند.

وی بر ضرورت همکاری مدیران دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات استان تاکید کرد و همه آنها را اجزای یک نظام واحد دانست که باید یکدیگر را یاری کنند چرا که در غیراینصورت مشکل یک دستگاه به پای همه دستگاهها خوانده می شود.

مراسم گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، جمع کثیری از مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha