رکابزن تیم ترانگو مالزی قهرمان مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان شد

اردبیل - ایرنا - "آناتولی بودیاک" رکابزن تیم ترانگو مالزی قهرمان مرحله چهارم سی‌ و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سی‌ و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان از روز یکشنبه پنجم تا پنجشنبه ۹ شهریورماه به‌مدت پنج روز با حضور ۱۵ تیم داخلی و خارجی به‌میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

مرحله چهارم و طولانی‌ترین مرحله سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان به مسافت ۲۱۰.۳ کیلومتر امروز (چهارشنبه) با حضور ۷۲ رکابزن در مسیر تبریز به اردبیل برگزار شد.

در پایان این مرحله "آناتولی بودیاک" از مالزی به عنوان قهرمانی دست یافت، "دانیل ماروخین" از وینو قزاقستان نایب قهرمان شد و "مهدی سهرابی" ورزشکار استان آذربایجان شرقی که عضو تیم چین است ، بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین "علی لریب" عضو تیم مس سونگون ایران به عنوان بهترین دوچرخه‌سوار جوان پیراهن سفید را بر تن کرد.

"مهدی سهرابی" از دوچرخه‌سواری عراق به عنوان برترین رکابزن امتیازی صاحب پیراهن سبز رنگ شد و "سعید صفرزاده" پیراهن قرمز رنگ را بر تن کرد و سلطان کوهستان شد.

در این دوره "دانیل مارخوین" از وینو قزاقستان نیز پیراهن طلایی را به خود اختصاص داد.

چهارمین مرحله این تور در شرایطی پایان یافت که تیم ترانگو مالزی با بهترین نتیجه تیمی با زمان ۴۵:۴۲:۰۶ اول شد.

مرحله چهارم سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان به نام شهید "مهدی چاوشی" مزین شده است.

مرحله پنجم (آخرین مرحله) سی‌ و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان فردا (پنجشنبه) ۹ شهریور ماه آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان مسیر ۱۹۷.۹ کیلومتری سرعین تا تبریز را طی می‌کنند ، این دوره از تور در تفرجگاه عینالی تبریز به اتمام می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha