۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85216064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زائران اربعین از روسیه، گرجستان، آذربایجان و ترکیه وارد عراق شدند + فیلم

بغداد - ایرنا - تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی طی دو روز گذشته از کشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و ترکیه از طریق گذرگاه حاج عمران واقع در اقلیم کردستان وارد عراق شدند. 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه ۹۶۴ عراق، این شبکه خبری، بدون اشاره به تعداد زائران که از کشورهای یاد شده وارد عراق شده اند به نقل از مسئولان گذرگاه مرزی حاج عمران اضافه کرد: پیش بینی می شود طی ۴۸ ساعت آینده تعداد بیشتری از زائران از این کشورها برای شرکت در اربعین حسینی وارد عراق شوند.

شبکه ۹۶۴ عراق با پخش تصویری از مراسم عزاداری زائران گرجستانی در گذرگاه حاج عمران پس از ورود به خاک عراق افزود: طی چند روز گذشته تعداد زیادی از زائران گرجستانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد اقلیم کردستان عراق شده اند.

این شبکه اضافه کرد: افزون بر این زائران، زائرانی از سوریه نیز وارد خاک عراق شده اند.

مقامات عراقی هنوز آماری از تعداد زائرانی که از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان ، روسیه و سوریه برای شرکت در راهپیمایی اربعین وارد خاک این کشور شده اند، ارائه نکرده اند.

بر اساس اعلام شبکه خبری ۹۶۴ عراق، سال گذشته حدود ۷۰ هزار زائر از طریق گذرگاه مرزی حاج عمران وارد عراق شدند و از آنجا به بغداد و سپس عازم کربلای معلا و نجف اشرف شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha