بیش از هفت میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد

اردبیل- ایرنا - معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت هفت میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۰۵ تردد در راه های ارتباطی این استان در پنج ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور نجف قلی زاده روز پنجشنبه در بازدید از سامانه های هوشمند جاده اردبیل - سرچم با بیان اینکه در پنج ماه پارسال هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده بود، گفت: امسال تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل پنج درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماه سال گذشته در مجموع هفت میلیون و ۳۹۰ هزار و ۵۰۹ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شد، افزود: امسال در این مدت این رقم با بیش از پنج درصد افزایش به هفت میلیون و ۸۰۵ هزار و ۶۶۵ تردد رسیده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد: محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس، اردبیل - نیر و بالعکس و اردبیل - مغان و بالعکس به ترتیب پرترددترین محوره های استان در این مدت بود.

نجف قلی زاده بیان کرد: در پنج ماه گذشته ۶ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۴۱۹ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس، پنج میلیون و ۴۸۴ هزار و۲۳۲ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و چهار میلیون و ۱۶۸ هزار و۶۶۵ تردد نیز در محور اردبیل - مغان و بالعکس ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت بیش از پنج میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان در این مدت، اضافه کرد: این میزان ۱۰ درصد کل ترددهای استان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای بران - سه راهی سربند، مشگین شهر- کنگرلو و گرمی - بیله سوار ثبت شده است، ادامه داد: در پنج ماه امسال ۱۸۰ هزار و ۷۹۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران - سه راهی سربند، ۱۴۱ هزار و ۱۲۸ تردد در محور مشگین شهر - کنگرلو و ۱۴۰ هزار و ۹۹۵ تردد در محور گرمی - بیله سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: میانگین سرعت متوسطه استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ سلامتی خود و سایرین علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور نیز توجه کنند.

نجف قلی زاده از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای موصلاتی استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha