۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85216738
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرقت ۱۸ تنی نهاده دامی از یک مرغداری در ساری

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85216738
سرقت ۱۸ تنی نهاده دامی از یک مرغداری در ساری

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کارگر یکی از مرغداری های صنعتی ساری به اتهام سرقت ۱۸ تن از نهاده های دامی در آن واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس مازندران سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی مراجعه متصدی یکی از واحدهای تولید مرغ در ساری مبنی بر سرقت نهاده های دامی از آن واحد تولیدی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه هولار با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی به یکی از کارگران مرغداری مذکور مشکوک شدند.

سردار مفخمی، اظهار داشت: متهم دستگیر شد و پس از مواجهه با ادله های پلیسی، در بازجویی های به عمل آمده به سرقت نهاده دامی از محل مورد نظر طی یک سال متوالی، مجموعا بالغ بر ۱۸ تن به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد به متصدیان واحدهای تولیدی و خدماتی سطح استان توصیه کرد: ضمن خودداری از بکارگیری افراد ناشناس و مشکوک، حتما محل فعالیت خود را به تجهیزات ایمنی و دوربین های مداربسته مجهز کنند.

اوباش عربده‌کش نکا دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت : فردی که با اوباشی گری و عربده موجب اخلا در نظم و امنیت عمومی شهرستان نکا شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ قدرت رنجبرافزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و سلب آسایش شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار درچهار راه مرکزی، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

او افزود: متهم که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار سطح حوزه بوده به دلیل نامشخصی با عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح شکاری و سلب آسایش مردم به محض اطلاع از حضور ماموران از محل متواری شد.

سرهنگ رنجبر گفت: متهم که در مرخصی از زندان نیز بوده در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از وی کشف شد.

او در پایان با بیان این که پلیس اجازه قدرت نمایی به اوباش را نخواهد داد، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha