۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85216804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۶ طرح عمرانی در مهرستان به بهره برداری رسید

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85216804
۷۶ طرح عمرانی در مهرستان به بهره برداری رسید

زاهدان- ایرنا-فرماندار مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۶ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان افتتاح شد.

ناصر درازهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح های افتتاح شده این شهرستان در بخش های مختلف زیر بنایی، کشاورزی و طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

وی گفت: هم اینک پروژه خط انتقال برق از ایرانشهر به مهرستان باتوجه به افت ولتاژ از مطالبات به حق مردم این منطقه به شمار می آید که در فاز اول با اعتباری بیش از هزار ۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

فرماندار مهرستان افزود: از دیگر اقدامات مهم دولت سیزدهم در این شهرستان می توان به خط انتقال گاز و آب شرب از سد ماشکید علیا که در حال اجراست اشاره کرد.

درازهی بیان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن ۴۶ واحد مسکونی با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وی مهرستان افزود: اجرای عملیات روکش آسفالت مهرستان به سیب و سوران بطول ۱۲ کیلومتر، حذف پنج نقطه حادثه خیز و روکش آسفالت در محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر از دیگر اقدامات دولت در این شهرستان است.

وی ادامه داد: هچنین در بحث ایجاد اشتغال پایدار اقداماتی بسیار خوبی در حوزه های کشاورزی از جمله احداث گلخانه های صنعتی، خانگی، واحد های مرغداری انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha