سیستم ارزیابی دستگاه‌های دولتی در کیش راه‌اندازی می‌شود

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سیستم ارزیابی از ادارات، نهادها و سازمان‌های مستقر در جزیره کیش بر اساس نظرخواهی از مردم در فضای مجازی و سایر شیوه‌های نظرسنجی از آنان، راه‌اندازی می‌شود تا نقاط ضعف و قوت دستگاه های مستقر در کیش شناسایی شود.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» در جلسه شورای اداری «کیش» با اشاره به دیدار مسوولان سازمان منطقه آزاد و مدیران شرکت‌های تابعه با مردم، اظهار کرد: مصمم هستیم فرهنگ پاسخگویی را در قالب دیدار مردمی ترویج و در مناسبت های مختلف به آن تداوم بخشیم.

وی‌ ادامه داد: تمام دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش ملزم به ارائه برنامه های خود در حوزه بهبود فرایندها هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اصلاح فرآیندهای تمامی بخش‌ها و دستگاه‌های دولتی در جزیره کیش را ضروری دانست و افزود: همه مسوولان بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف موظف به تکریم، پاسخگویی دقیق و ارائه خدمات مناسب به مردم هستند.

وی خواستار تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار شد و خاطر نشان کرد: مساحت کم جزیره کیش و تجمیع ادارات، دستگاه و نهادها در فاصله کوتاه از یکدیگر می‌تواند با توجه به همه گیر نشدن فرهنگ بهره مندی از خدمات دولت الکترونیک، کیش را در زمره مناطق پیشتاز در این زمینه مطرح کند.

«سرهنگی» گفت: تاثیرات عملکردی هر یک از دستگاه‌ها بر یکدیگر رصد و شناسایی خواهد شد و در این میان هر یک از دستگاه ها نیز باید نظام شناسایی مشکلات خود را فراهم کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با خدمت صادقانه به مردم، اظهار کرد: کار شبانه روزی و جهادی را در دستور کار خود قرار دهیم تا مردم در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌ها از خدمات سازمان منطقه آزاد منتفع شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پایین بودن سطح بهره وری و لزوم توجه به این مقوله بیان کرد:‌ مدیریت توانمند و با انگیزه در کنار اصلاح فرایندها و ارتقاء کارایی کارکنان بوسیله آموزش، ایجاد انگیزش، رعایت عدالت و نظام پرداخت دستمزد عادلانه، امکان ارتقاء سطح بهره وری را مهیا می‌کند.

وی با اشاره به هجمه های رسانه‌ای دشمنان در کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نا امیدی در بین مردم، بیان کرد: جزیره کیش نمونه و پایلوت مناسبی برای تحقق حکمرانی مطلوب و معرفی الگوی مناسبی از مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی ایران است که تداعی کننده یک آرمانشهر اسلامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برلزوم همکاری و همیاری تمام دستگاه‌ها در تحقق آرمان شهر اسلامی تاکید و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مناسب به مردم، تکریم آنان و ترویج فرهنگ پاسخگویی مسوولان، می‌تواند زمینه ساز حکمرانی مطلوب و ایجاد امید در جزیره کیش شود و تسری آن به سرزمین اصلی باشد.

«سرهنگی» در ادامه با بیان اینکه گردشگری سهم بسزایی در رونق جزیره کیش بر عهده دارد، گفت: تمامی مراکز خدمات گردشگری باید به این موضوع توجه داشته باشند که ارائه خدمات مطلوب موجبات رضایت و بازگشت گردشگر را فراهم می‌کند و این مهم را باید مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به هزینه بالای اجاره خانه در کیش، آن را یک مشکل ملی و در سطح کلان دانست و اضافه کرد: انبوه سازی واحدهای مسکونی این امکان را می دهد که قیمت اجاره خانه را در کیش کنترل و از سوداگری در این زمینه جلوگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین خواستار برگزاری ماهانه شورای اداری در این جزیره شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha