هاشمی:بیانات رهبر انقلاب توان مضاعفی برای ادامه کار خواهد بود/تصمیمات بدون تعارف نیاز ورزش

تهران- ایرنا- سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار و بیانات ایشان توان مضاعفی برای ادامه خدمتگزاری خادمان ملت در دولت مردمی خواهد بود.

کیومرث هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه دیدار اخیر اعضای کابینه دولت سیزدهم با رهبر انقلاب قوت قلبی برای دولت در ادامه راه خواهد بود، افزود: آنچه در بیانات معظم له مشاهده شد، باعث دلگرمی همه اعضای دولت است. وظیفه داریم رهنمودهای حکیمانه ایشان را در ادامه کار نصب‌العین خود قرار دهیم تا به کمک خدا در ادامه خدمتگزاری به مردم به توفیق برسیم.

وی به بیانات رهبر انقلاب درباره خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند «آنچه هست متعلق به مردم است و اگر شأن شغلی و مقامی به ما داده شده اولا مردم داده‌اند و ثانیا داده شده برای اینکه به مردم خدمت کنیم» و این موضوع در اولویت دولت مردمی خواهد بود و تلاش خواهم کرد این فرمایش را تا آخرین روز فرصت خدمت به مردم در مقابل چشم خود قرار دهم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پایان بی اعتنایی به جوسازی‌ها و حاشیه‌ها را یکی دیگر از محورهای اصلی بیانات رهبر انقلاب دانست و گفت: ورزش کشور به تصمیماتی نیاز دارد که بدون تعارف و فقط به سود و مصلحت کشور باشد و به لطف الهی بر اساس همین توصیه و فرمایش حکیمانه عمل خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha