۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبر: 85217370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امامان جمعه شهرستان‌های استان تهران: دولتمردان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

شهرری - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران بر تلاش دولت دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید و و از خدمات دولت نیز قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرری گفت: دولت تلاش می کند تا هر چه زودتر جلوی تورم و گرانی را بگیرد، اما این کار زمان می برد، اگر این ۲ کار با جدیت انجام شود خدمات دولت در سیاست داخلی و خارجی برای مردم بیشتر آشکار می شود.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری افزود: معیشت مردم مانند غباری روی خدمات دولت نشسته است و نمی گذارد مردم این خدمات را ببینند.

وی اظهار داشت: شعار امسال تولید است، یعنی به هر میزان که تولید را گسترش دهیم به همان میزان مسئله‌ تورم را کنترل خواهیم کرد و مسئله گرانی از بین خواهد رفت و معیشت مردم اصلاح خواهد شد.

خطیب جمعه شهرری خاطرنشان کرد: همه پول های بلوکه شده ای که آزاد شد صرف تولیدات داخلی تا ان‌شاءالله جلوی تورم و گرانی گرفته شود.

وی با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین از حوادث بی نظیر تاریخ است که در هیچ جای دنیا چنین حادثه ای نیست که غریب به ۲۰ میلیون انسان در یک سرزمینی راهپیمایی کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: این افتخار بزرگی برای شیعیان است، قبل از اینکه ما هر تحلیلی سیاسی، اجتماعی یا دینی در مورد این قضیه داشته باشیم، غفلت نکنیم که این راهپیمایی اربعین مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی که به عشق کربلا جنگیدند و به کربلا نرسیدند، شهدای مدافع حرم  شهدایی که مانع پیشروی دشمنی شدند که تا ۶۰ کیلومتری کربلا آمده بود و این عزیزان با خون پاکشان دشمن را عقب راندند ، و در رأس همه ی این شهیدان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

امام جممعه شهرری تاکید کرد: در هر قدمی که در راهپیمایی ها بر می داریم بدانیم شهدا بودند که این زمینه را برای ما فراهم کردند و از برکات همین راهپیمایی وحدتی که بین مردم ایران و عراق به وجود آمده است. 

دولتمردان شبانه روز برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

امام جمعه قرچک گفت: دولتمردان کشور به عنوان دولت حسینی شعار مبارزه با فساد و حرکت در مسیر امام حسین (ع) را در پیش گرفته است از این رو باید شب روز برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

امامان جمعه شهرستان‌های استان تهران: دولتمردان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قرچک اظهار داشت: در طول تاریخ ما هرچه ضربه خوردیم از بی کفایتی و گاه خیانت مزدوران داخلی بود، دولت افراد صالح و حسینی را به کار بگیرد تا خیانت های گذشته تکرار نشود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به این نظام الهی و در توطئه جدید تلاش دارد تا اربعین حسینی را با موضوع معیشت مردم گره بزنند.

خطیب جمعه قرچک تصریح کرد: دشمنان اسلام تلاش دارند تا با تبلیغات سوء این حرکت میلیونی را بی اهمیت جلوه داده و یا بی رونق کنند.

امام جمعه شهرقدس: رهبر انقلاب ضعف دستگاههای اجرایی را تذکر دادند

حجت‌الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت گفت: رهبر معظم در کنار تعریف و تمجید از دولت، مشکلات و ضعف های دستگاه های اجرایی کشور را نیز دلسوزانه تذکر دادند.

امامان جمعه شهرستان‌های استان تهران: دولتمردان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

امام جمعه شهر قدس اظهار داشت: کارها و خدماتی که دولت انجام داده بیش از مشکلات موجود است اما رهبر معظم انقلاب فرمودند این مشکلات معیشتی ، مسکن و گرانی سایه انداخته بر خدمات دولت و به نحوی شده که مردم خدمات دولت را کمتر می بینند.

وی افزود: به فرموده ایشان از سوی دیگر ضعف اطلاع رسانی دولت موجب چنین امری شده است و باید اطلاع رسانی ها از خدمات مسوولان فعال شود.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به سخنان معظم له خاطرنشان کرد: توصیه مقام معظم رهبری به دولتمردان رفع بیشتر مشکلات بود، ولی منافاتی ندارد که همه ما به این گونه عمل کنیم.

جوکار ادامه داد: به مناسبت هفته دولت خدمات خوبی در سطح دولت و در منطقه انجام شد که قابل تقدیر است.

خطیب جمعه شهرقدس از فعالان ستاد اربعین در شهرستان و کشور تشکر کرد و یادآور شد: چندی پیش دبیر ستاد اربعین با جمع بندی مشکلات خیلی جدی وارد شده و امسال رشد چشمگیری از نظر کمی داشته و از نظر کاهش مشکلات رشد کیفی داشتیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha