سرخپوشان پاکدشت تهران به دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد

شیراز-ایرنا- دور بر گشت از مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته سوم باشگاه های در شیراز برگزار شد و تیم سرخپوشان پاکدشت تهران  با تساوی برابر شایان دیزل کوار فارس  جواز صعود به لیگ دسته دوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که شامگاه جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و شایان دیزل میزبان از صعود باز ماند.

تیم میزبان که دیدار دور رفت با یک گل نتیجه را به حریف خود واگذار کرده راهی به جزحمله نداشت برای همین هم در دقیقه ۳۰ بازی توسط علی چراغی به گل دست یافتند تا میزبان امیدوار به ادامه بازی باشد.

شایان دیزل برای صعود نیاز به زدن ۲ گل داشت و باید هم در این نیمه به خواسته خود می رسیدند تا با خیالی راحت به رختکن بروند اما اینگونه نشد و به همان یک گل در نیمه نخست بسنده کردند.

تیم سرخپوشان پاکدشت که می دانستند با یک تساوی به دسته دوم صعود می کنند در نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به میزبان انجام دادند و در دقیقه ۶۹ ، دانیال مهدیان گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا خیالشان راحت شود.

در ۲۰ دقیقه پایانی با وجود حملات بازیکنان شایان دیزل کوار فارس، پاکدشتی ها اجازه ندادند میزبان به گل دوم برسد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بریک مساوی تمام شد تا پاکدشتی ها در پایان جشن صعود بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha