بدرقه پیکر محسن زمانی تا خانه ابدی

تهران- ایرنا- آیین تشییع پیکر پیشکسوت ارزنده داوری فوتبال کشور با حضور رئیس فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش ایرنا،آیین تشییع پیکر زنده یاد محسن زمانی،پیشکسوت ارزنده داوری صبح امروز با حضور مهدی تاج،رئیس و مهدی محمد نبی،نایب رئیس فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان ورزش و آحاد مردم از ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون در این مراسم عنوان کرد: این ضایعه را به خانواده زمانی و جامعه داوری تسلیت می گویم. استاد زمانی هم در خارج زمین و هم داخل زمین مدیر مدبری بود. ایشان یکی از اشخاصی بود که وقتی دربی را با داور خارجی برگزار می‌کردیم، به من مراجعه کرد و گفت اگر از داور ایرانی بهره‌مند شویم اتفاق بسیار نیکویی است و باعث رشد و توسعه هر چه بیشتر داوری در کشورمان می‌شود. امیدوارم نسل‌های جدیدتر از ویژگی‌های اخلاقی و فنی آن عزیز بهره‌مند شوند.

بدرقه پیکر محسن زمانی تا خانه ابدی

بدرقه پیکر محسن زمانی تا خانه ابدی

همچنین، علی خسروی، پیشکسوت داوری هم در این مراسم گفت: صحبت کردن در این مراسم بسیار سخت است. همه محسن زمانی را می‌شناختیم. او همه خوبی‌ها را با هم داشت. انسان دوستی، معرفت، مهربانی، انرژی مثبت همه در وجود او بود. امیدوارم از این پس در همه زوایا از وجود و حضور ارزشمند پیشکسوتان فوتبال بهره‌مند شویم.

بدرقه پیکر محسن زمانی تا خانه ابدی


مهدی مناجاتی، اسدی مقدم، رئیس کمیته اخلاق، نصرالله سجادی، سعید مراغه چیان، هادی دزفولی، کوپال ناظمی، رضا درویش، سعید فتاحی، حمید استیلی، داود رفعتی، تیموری، سید مهدی سید علی و ....از حاضران در این مراسم بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha