معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطان سراسر کشور منصوب شد

تهران - ایرنا - معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطان سراسر کشور با حکم دادستان کل کشور منصوب شد.

به گزارش ایرنا از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد روز شنبه در جلسه هفتگی شورای معاونان دادستانی کل کشور «عباس منصوری» را به‌سمت معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین سراسر کشور منصوب کرد.

دادستان کل کشور، نظارت بر حسن اجرای قوانین را مهم‌ترین تکلیف این معاونت دانست و گفت: معاونت نظارت بر دادسراهای کشور یکی از مهمترین و اصلی‌ترین معاونت‌های فعال در دادستانی کل کشور است که اقدامات و فعالیت‌های موثری را در این سال‌ها داشته است.

معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطان سراسر کشور منصوب شد

وی اظهار داشت: این معاونت باید با برنامه‌یزی و شناخت درست وظایف و تکالیف بتواند بیش از گذشته به وظایف نظارتی خود در بخش‌های مختلف همچون دادسراها، ضابطان و زندان‌های کشور عمل کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه سند تحول قضایی یکی از بهترین و مهمترین اسناد است، ابراز امیدواری کرد با تغییر مدیریتی ایجاد شده بتوانیم به اهداف مورد نظر در اجرای مطلوب سند تحول قضایی در زمینه نظارت دست یابیم.

عباس منصوری از قضات با تجربه دستگاه قضایی است که پیش از این در دادسرای انتظامی قضات مشغول به خدمت بوده است.

پیش از این عبدالصمد خرم‌آبادی از ۲۱ مهر ۱۳۹۷ با حکم دادستان کل کشور وقت، از سمت معاونت امور فضای مجازی دادستانی به معاونت نظارت بر امور دادسراها و ضابطان سراسر کشور منصوب شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha