وحدت عماد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر شرکتکنندگان در سومین دوره جشنواره رسانهای امام رضا(ع) را جوانان بین ۱۷ تا ۳۰ سال تشکیل میدهند.
وی ادامه داد: این حضور و مشارکت جوانان منجر به شتابگیری تولید و نشر محتواهای دینی در قالبهای نوین (به ویژه در فضای مجازی) همچون پادکست، موشنگرافی، فیلم کوتاه در مقایسه با قالبهای سنتی رسانه همچون مقاله و یادداشت است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا(ع) گفت: فراخوان جشنواره رسانهای امام رضا(ع) بهمن پارسال آغاز شد و تا پایان تیرماه امسال ادامه داشت.
عماد افزود: این جشنواره با اهدافی همچون ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانهای با مضامین رضوی و شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانهای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور پایهگذاری شده است.
وی اضافه کرد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی این جشنواره است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا(ع) گفت:از دیگر محورهای این جشنواره بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت امام هشتم(ع)، ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا(ع) و بازنمایی منش خادمان ویژه امام رضا(ع) همچون خادم الرضا(ع) سردار شهید سلیمانی است.
نظر شما