۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85219168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارایه ۵۵ هزار خدمت از سوی درمانگاه هلال احمر قزوین به زائران اربعین

قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارایه ۵۵ هزار خدمات بهداشتی و درمانی از سوی درمانگاه سید الشهدا به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

حسین خویینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: این خدمات شامل انواع فعالیت‌های بهداشتی و درمانی بوده که در عمود ۹۴۰ و از سوی کادر درمان به زائران اربعین حسینی (ع) ارایه شده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین علل مراجعه زائران به درمانگاه سیدالشهدا هلال احمر قزوین دردهای مفصلی، آسیب‌های پوستی و اختلالات گوارشی بوده که علاوه بر اقدامات درمانی،‌ شیوه‌های بهداشتی و مراقبتی در طول مسیر نیز اطلاع رسانی شد.

خویینی با بیان اینکه درمانگاه سیدالشهدا هلال احمر قزوین به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائرین اربعین است، تصریح کرد: ارایه خدمات در کنار مواکب داخل استان توسط اعضا داوطلب نیز همچنان ادامه دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: درمانگاه سیدالشهدا هلال احمر قزوین از نوع سطح ۲ بوده و با وجود پزشکان متخصص، عمومی و پرستاران، انواع خدمات درمانی و بهداشتی به زائران ارایه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: گرمازدگی یکی از موارد بسیار مهم در طول مسیر اربعین حسینی (ع) است و در این رابطه از زائران درخواست داریم تا رسیدن به مقصد از نوشیدنی ها به میزان لازم استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha