۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85219733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه صنایع‌دستی در مرز باشماق مریوان دایر شد

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85219733
نمایشگاه صنایع‌دستی در مرز باشماق مریوان دایر شد

سنندج- ایرنا- نمایشگاه آثار هنرمندان و صنعتگران شهرستان مریوان در مسیر منتهی به مرز باشماق مریوان دایر و آثار صنایع دستی در معرض دید مسافران و زائران اربعین حسینی گذاشته شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان روز دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل ذوق و تلاش هنرمندان حوزه صنایع‌دستی این شهرستان بوده و در قالب ١٥ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان، مسافران و زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

مصطفی طاهری هدف از برپایی این نمایشگاه‌ را توسعه و رونق صنایع‌دستی منطقه و معرفی و عرضه محصولات این حوزه به مسافران و زوار عتبات ‌عالیات عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه تا ١٥ شهریورماه دایر بوده و آماده بازدید علاقمندان است.

وی یادآور شد: تردد زائران اربعین از مرز باشماق فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نیز محصولات صنایع‌دستی مریوان است که می‌تواند این شهرستان را بیش‌ازپیش به تمام کشور معرفی کند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان، ابراز امیدواری کرد، با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند شهرستان فراهم شود.

تشدید نظارت بر روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سنندج

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج نیز با اشاره به بازدیدهای روزانه و مستمر کارشناسان این اداره از مواکب مستقر در سطح شهر، اظهار کرد: تمام امکانات برای خدمات‌رسانی، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در راه برگشت از کربلای معلی مهیا شده است.

امیر صادقی افزود: در بازدیدهای روزانه و مستمر تیم‌های نظارتی این اداره و ادارات مرتبط از مراکز اقامتی و واحدهای بین‌راهی در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی، وضعیت بهداشت، امنیت و ارائه خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به مسافران و زائران اربعین حسینی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: نظارت و بازرسی از اماکن اقامتی و پذیرایی، نمازخانه‌های بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین حسینی تا یک هفته پس از ایام اربعین به‌صورت مستمر ادامه دارد و در صورت عدم رعایت ضوابط، با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha