۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85220096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصناف زنجان زیر ذره بین بازرسان در آستانه بازگشایی مدارس

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اجرای طرح تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف، کفش و نوشت افزار در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و گفت: این بازرسی ها از ۱۵ شهریور جاری در سطح استان آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

مجید گلشنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح بازرسان و کارشناسان بر نحوه عرضه و فروش کالاهای هدف بازگشایی مدارس نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۶ شهریور ماه در استان، بازرسان در این نمایشگاه نیز حضور یافته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهند کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به مبادی دریافت گزارش های مردمی، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره ۱۲۴، یا سامانه اینترنتی https://۱۲۴.ir/ و یا با ورود به سامانه سرند به آدرس http://zanjan.sarand.ir/و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ گزارش دهند.

وی تصریح کرد : گزارشات رسیده به محض دریافت، مورد رسیدگی قرار می گیرد و به طور میانگین حداکثر ۲ تا سه روز کاری نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha