کمیته انضباطی برای بررسی علت درگیری مسابقات کاراته در تبریز تشکیل می‌شود

تبریز- ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تایید جراحت ورزشکار دختر تبریزی در مسابقات کاراته، گفت: در اولین فرصت کمیته انظباطی برای بررسی دلایل درگیری مسابقات کاراته دختران بین داوران و تماشاگر کاراته کار در تبریز تشکیل می شود.

حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: داوران مسابقه در حین مسابقه متوجه فیلمبرداری کاراته کار توسط موبایل شخصی می‌شوند و بر این اساس از وی می‌خواهند تا تمام تصاویر فیلمبرداری شده را پاک کند.

وی افزود: علت درگیری و انتقال کاراته کار مصدوم به بیمارستان، موضوع یاد شده است که دستور تشکیل فوری کمیته انضباطی و اعلام نتایج آن اعلام شده است.

وی تاکید کرد: البته به هر حال داوران نیز حق برخورد فیزیکی نداشته و در صورت نیاز باید به پلیس اطلاع می‌دادند نه به طور مستقیم با ورزشکار درگیر می‌شدند، در این خصوص نیز برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: ورزشکار کاراته کار که فارغ از مسابقه خود بوده و در بین تماشاگران زمان استراحت را می‌گذرانده با موبایل شخصی مشغول فیلمبرداری بوده و مسابقه دختران کاراته کار استان که ظاهرا دوست وی بوده را فیلمبرداری می کرده است که با واکنش داوران مسابقه مواجه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha