۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85220775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در بیرجند اعلام شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبر: 85220775
محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در بیرجند اعلام شد

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌ روی دلدادگان اربعین حسینی در بیرجند همراه با حضور رئیس جمهور در این مراسم خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز سه‌شنبه اعلام کرد: فردا از ساعت پنج صبح پارک وسایل نقلیه در ضلع شمالی بلوار امام رضا (ع) حد فاصل تقاطع مسافر تا میدان آزادی ممنوع است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه نیز حد فاصل تقاطع مسافر تا میدان آزادی بیرجند هنگام عبور هیات‌های عزاداری ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین در بلوار شهید رجایی حد فاصل تقاطع نیروی هوایی تا بلوار مسافر (مسیر غرب به شرق) از ساعت پنج ممنوعیت تردد و توقف اعمال می‌شود.

بنابر اعلام مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی در بیرجند با حضور و سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور امروز در جمع خبرنگاران افزود: این مراسم ساعت هشت فردا (چهارشنبه) از میدان آزادی به سمت آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند همراه با حضور مواکب در مسیر برگزار می‌شود.

وی گفت: شروع سخنرانی رئیس جمهور در این مراسم ساعت ۹ صبح در محل آستان امامزادگان باقریه برنامه‌ریزی شده است.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور پرشور در پیاده روی جاماندگان اربعین دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با برپایی پیاده‌ روی میلیونی و بین المللی اربعین حسینی در کشور عراق، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین به یاد شهدای کربلا همزمان با سراسر کشور در تمامی نقاط خراسان جنوبی با حضور پرشور هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: این مراسم در بیرجند ساعت هشت روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه از میدان آزادی به سمت امامزادگان باقریه (ع) با حضور و سخنرانی رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف دعوت کرد با حضور پرشور در این مراسم عشق و ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، عزم و آمادگی خود را برای حمایت و لبیک به امام عصر ارواحنا فداه به نمایش گذاشته و به سایر شهروندان نیز اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha