برق ۱۸۵ موکب اربعین حسینی در کلانشهر اهواز تامین شد

اهواز - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و برپایی مواکب پذیرایی از عزاداران و زائران حسینی، برق و روشنایی ۱۸۵ موکب در مسیرهای ورودی و خروجی کلانشهر اهواز تامین شد.

عبدالحمید عباس شیاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هرساله همزمان با فرارسیدن ماه‌های محرم و صفر طبق درخواست موکب داران در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و شهر الهایی این شرکت اقدام به تامین برق و اصلاح روشنایی در مسیرهای اصلی و کندرو مجاور مواکب می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای افزایش روشنایی مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه گروه‌های عملیاتی روشنایی در امور توزیع های شهرستانهای باوی، حمیدیه، کارون و شهر الهایی مسیرهای اهواز به اندیمشک، اهواز به ماهشهر، اهواز به شوشتر، اهواز به آبادان و اهواز به خرمشهر اقدام به تعویض و اصلاح تعداد ۲ هزارو ۴۳۵ متعلقات چراغ لاک پشتی کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اصلاح ۲۲ دستگاه تایم سوئیچ کنترل کننده سیستم روشنایی معابر در مسیرهای اعلام شده خبر داد و افزود: در راستای پایداری هرچه بیشتر روشنایی مسیرهای مذکور سیستم های کنترل کننده روشنایی و تابلوهایی که دچار اشکال بودند تعویض و پس از استاندارد سازی روی شبکه برق نصب شدند.

شیاری افزود: همزمان با مراسم پیاده روی اربعین حسینی براساس درخواست های دریافتی در کلانشهر اهواز ۱۸۵ موکب مستقر در مسیرهای اصلی و متصل به اصلی تامین برق شدند.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha