جوادی: ورزشکاران فرصت خدمت به اهل بیت را از دست نمی‌دهند

تهران - ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزشکاران و جامعه ورزش مانند سایر اقشار جامعه فرصت خدمت به اهل بیت را از دست نمی‌دهند و امروز هم شاهد خدمت‌رسانی این عزیزان در اربعین حسینی هستیم.

علی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به حضور پرشور عزاداران حسینی در اربعین ۱۴۰۲ تاکید کرد: جامعه ورزش مانند سایر اقشار جامعه از ارادتمندان اهل بیت هستند و شاهد بودیم چند روز پیش تعدادی از ورزشکاران کشورمان از نجف تا کربلا و به نیابت از سایر ورزشکاران این مسیر را طی کردند.

وی ادامه داد: اخبار این حضور پرشور بازتاب‌های خوبی داشت چرا که ورزشکاران بار دیگر ثابت کردند در کنار مردم در عرصه‌های مختلف و مناسبت‌های اجتماعی حضوری پررنگ داشته و دارند و آماده هستند تا به عزاداران حسنی با افتخار خدمت کنند.

او خاطر نشان کرد: امروز هم شاهد حضور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه ورزشکاران در راهپیمایی جاماندگان حسینی و اربعین هستیم و بازهم این افتخار را داشتیم تا به علاقه‌مندان به اهل بیت خدمت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: این یک افتخار است که ما هم در کنار ملت شریف ایران این فرصت و توفیق را داشته باشیم که یکی از خادمین اهل بیت باشیم و امیدواریم این تلاش‌ها و عشقی که به اهل بیت داریم، روزی دست ما را بگیرد و شفای ما باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha