بومی‌گرایی، اولویت تیم فوتبال شهید قندی یزد در لیگ کشور است

یزد- ایرنا- مدیر تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: استفاده از بازیکنان بومی مستعد برای حضور قوی تیم در لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید در اولویت است.

" محمود امیری " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فوتبال یزد ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که برای حضور قوی تیم قندی با همکاری تیم‌ها و باشگاه‌ها از همه نفرات آماده استفاده می‌شود .

وی با بیان اینکه در۲ روز گذشته کار تست‌‍‌گیری از تعدادی بازیکنان بومی و غیربومی در مجموعه شهید پاکنژاد برگزار شد ادامه داد: به دنبال شناسایی بازیکنان مورد نیاز در پست‌های مختلف هستیم.

مدیر تیم قندی بیان کرد: یکی از مطالبات جامعه ورزش به خصوص فوتبال یزد است که تیم‌های استان و شهید قندی که با نام شهید عجین شده و سابقه طولانی دارد در لیگ امسال موفق عمل کند.

امیری بیان کرد: برای بازیکن سازی و ایجاد زمینه برای شکوفایی استعدادهای ورزش فوتبال، تیم‌های جوانان و امید شهید قندی راه‌اندازی و در لیگ فوتبال امسال استان به رقابت با سایر تیم‌ها می‌پردازند.

وی گفت: همه هدف و تلاش در قالب یک برنامه منسجم برای حضوری قوی در لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاههای کشور است و در این راه به حمایت و همراهی همه دلسوزان و رسانه‌ها نیاز داریم.

هدایت تیم فوتبال شهید قندی یزد در فصل جدید به داوود مهابادی سپرده شده است که پیش از این در سال ۱۳۸۸ با هدایت تیم تربیت یزد تجربه کار با یزدی‌ها را در کارنامه دارد و حمید آسیابان پور مدیرعامل باشگاه است.

تیم فوتبال شهید قندی در پایان مرحله نهایی لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در فصل گذشته بعد از ۲۶ هفته با کسب ۳۹ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات قرار گرفت و لیگ را با ناکامی برای صعود لیگ یک به پایان برد.

در گروه دوم این مسابقات تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به ترتیب با کسب امتیازهای ۵۷ و ۵۱ به مرحله پلی‌آف لیگ برای رسیدن به لیگ دسته اول و جام آزادگان صعود کردند.

بعد از این ۲ تیم مدعی در پایان این مرحله، تیم شهدای رزکان کرج با ۴۹، شهدای نوشهر با ۴۲ و همچنین تیم شهرداری ماهشهر خوزستان با ۴۱ امتیاز در مکان‌های سوم تا پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

همچنین در پایین جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های شاهین تابان بوشهر با ۲۴ امتیاز، کیان سام بابل با ۲۳ و همچنین تیم مس نوین کرمان با ۱۸ امتیاز به ترتیب در مکان‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ مسابقات قرار گرفتند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha