۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85222298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در اهرم تنگستان به ۴۷ درجه سانتیگراد رسید

۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85222298
دما در اهرم تنگستان به ۴۷ درجه سانتیگراد رسید

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تدوام روند افزایش دما در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته دما در اهرم تنگستان به ۴۷ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده برازجان و خورموج دمای ۴۵، عسلویه و جم دمای ۴۲ و کنگان دمای ۴۱ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز و فردا به‌سبب وزش جریانات مرطوب جنوبی، میزان رطوبت هوا همچنان بالا و در برخی نقاط پدیده شرجی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین امروز در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا ابتدای شب، احتمال افزایش ناپایداری‌های محلی و موقت همراه با رشد ابر، وزش باد، رعدوبرق و بارش خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی ادامه داد: امروز نیز به‌دلیل افزایش سرعت وزش باد جنوبی، دریا برای ساعاتی مواج خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی با وزش باد و گرد و خاک در ساعت‌های عصرگاهی در برخی مناطق مرتفع جنوبی و شرقی استان با احتمال ناپایداری‌های موقت جوی و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از اواخر شب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۰۱:۴۶ و جزر ساعت ۱۰:۱۵خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha