۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85222387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک پرحجم و روان در آزادراه تهران- شمال و جاده چالوس

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس پرحجم و روان است که انتظار می رود رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس در برخی مقاطع پرحجم بوده و در خط جنوبی این مسیر و آزاد راه تهران - شمال روان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک آزادراه تهران - کرج قزوین در زمان حاضر روان است.

ترافیک پرحجم و روان در آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس/ پرهیز از توقف در حاشیه مسیر

کرمی افزود: روزهای جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور جاری از ساعت ۱۳ عبور خودروها از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی پرهیز کنند، زیرا این کار بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بار سنگین سفر رفت به استان مازندران ضرورت دارد مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند تا شاهد گره ترافیکی بیشتری نباشیم.

وی به رانندگان توصیه کرد از هرگونه عجله پرهیز کنند و با شتاب مناسب در آزاد راه ها و سایر مسیرهای استان تردد کنند.

کرمی گفت : اکنون تیم های پلیس راه استان البرز در تمام راه های برون شهری استان حضور دارند و انتظار می رود رانندگان با آنها همکاری بیشتری کنند.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در استان البرز و ۵۰ درصد باقی مانده آن در مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha