ترمز بردهای انگلیس در کیف کشیده شد/ پیروزی پرگل سوئد

تهران- ایرنا- انگلیس در هفته پنجم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برابر اوکراین به تساوی رسید تا شاگردان گرت ساوت‌گیت پس از ۴برد متوالی، متوقف شوند.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آلمان با برگزاری ۳ دیدار همزمان از ساعت ۱۹:۳۰ پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار، در گروه C اوکراین و انگلیس در کیف به تساوی یک - یک رسیدند. انگلیس در بازی رفت توانسته بود اوکراین را با دو گل شکست دهد اما در بازی برگشت،امشب برابر این تیم به تساوی رسید. الکساندر زینچنکو در دقیقه ۲۶ اوکراین را پیش انداخت اما کایل واکر در دقیقه ۴۱، گل تساوی را به ثمر رساند.

ترمز بردهای انگلیس در کیف کشیده شد/ پیروزی پرگل سوئد

انگلیس با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و پس از ۵ بازی متوالی ترمز بردهای این تیم کشیده شد. با این حال انگلیس با ۱۳ امتیاز جایگاهش را در صدر جدول گروه C حفظ کرد.اوکراین هم با ۷ امتیاز از ۴ بازی در رده دوم باقی ماند. در این گروه ایتالیا با ۳ امتیاز از ۲ بازی در رده سوم قرار دارد.

در دیگر بازی این گروه مقدونیه و ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب به مصاف هم می‌روند.

در بازی‌های گروه F هم سوئد توانست با ۴ گل استونی را شکست دهد.ویکتور گیوکرس، دژان کولوسفسکی، الکساندر ایساک، رابین کواسون و کلیسون گل‌های سوئد را در این دیدار به ثمر رساندند.

سوئد با این برد ۶ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. استونی هم یک امتیازی و در رده چهارم قرار گرفت. در بازی اول این گروه، عصر امروز بلژیک با یک گل جمهوری آذربایجان را شکست داده بود. در این گروه بلژیک و اتریش با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی، تیم‌های اول و دوم هستند.

در یکی دیگر بازی‌های همزمان هم آندورا و بلاروس از گروه I به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند. در دیگر بازی این گروه کوزوو و سوئیس از ساعت ۲۲:۲۵ امشب به مصاف هم می‌روند.در این گروه سوئیس و رومانی با ۱۰ و ۸ امتیاز تیم‌های اول و دوم هستند.بلاروس و آندورا هم با ۴ و ۲ امتیاز در رده‌های چهارم و ششم قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha