۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85224291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه میلیون و ۳۸۳ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۵
کد خبر: 85224291
سه میلیون و ۳۸۳ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در بازه زمانی اول ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۶۱ زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

سید زاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: از این تعداد تردد زوار یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۱۱۴ نفر ایرانی و ۳۰ هزار و ۳۳۹ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی (ابتدای ماه صفر تاکنون) یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶ نفر ایرانی و ۱۴۸ هزار و ۱۰۲ نفر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده اند.

مدیرکل راهداری و نقل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به تردد زائران طی شبانه روز گذشته یادآور شد: در این مدت ۸۴ هزار و ۲۰۰ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

چشمه خاور بیان کرد: از این تعداد ۴۹ هزار و ۷۴۱ زائر ایرانی و ۳۰ هزار و ۹۳۹ مسافر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

سه میلیون و ۳۸۳ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند

وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی( شبانه روز گذشته) سه هزار و ۲۰ مسافر ایرانی و ۵۰۰ مسافر خارجی از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: هم اکنون تردد از مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.د

بر اساس آمار اعلامی تا کنون در ایام اربعین امسال بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha